У статті висвітлюються питання творчого підходу в естетичному вихованні дітей дошкільного віку в історії педагогічної думки зарубіжжя. Аналізуються та систематизуються прогресивні ідеї видатних зарубіжних педагогів минулого щодо використання творчого підходу в естетичному вихованні дітей, узагальнюється досвід використання творчого підходу педагогів до організації навчально-виховного процесу в закладах для дітей, що існували в розглянутий період.
В статье освещаются вопросы творческого подхода в эстетическом воспитании детей дошкольного возраста в истории педагогической мысли зарубежья. Анализируются и систематизируются прогрессивные идеи выдающихся зарубежных педагогов прошлого о применении творческого подхода в эстетическом воспитании детей, обобщается опыт использования творческого подхода педагогов к организации учебно-воспитательного процесса в существующих в исследуемый период учреждениях для детей.
The article considers questions of creative approach to aesthetic education of pre-school-age children in history of foreign pedagogical idea. It analyses and systematizes progressive ideas of outstanding foreign teachers of the past about creative approach applying for aesthetic education children; the author generalizes the experience of the use teachers’ creative approach in organization of training and educational process in existing establishments for children of considered time.