Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Творчий підхід в організації естетичного виховання дітей дошкільного віку в історії зарубіжної педагогічної думки

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Донченко, О.В.
dc.contributor.author Котенко, О.О.
dc.date.accessioned 2016-04-27T11:39:01Z
dc.date.available 2016-04-27T11:39:01Z
dc.date.issued 2011
dc.identifier.citation Донченко О.В. Творчий підхід в організації естетичного виховання дітей дошкільного віку в історії зарубіжної педагогічної думки / О. В. Донченко, О. О. Котенко // Науковий часопис НПУ імені М.П.Драгоманова. Серія 16. Творча особистість учителя: проблеми теорії і практики: збірник наукових праць /Ред.кол.: Н.В.Гузій (відп. ред.). – Вип.14 (24). – К.: Вид-во НПУ імені М.П.Драгоманова, 2011. – C. 97-101. ru_RU
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/10008
dc.description.abstract У статті висвітлюються питання творчого підходу в естетичному вихованні дітей дошкільного віку в історії педагогічної думки зарубіжжя. Аналізуються та систематизуються прогресивні ідеї видатних зарубіжних педагогів минулого щодо використання творчого підходу в естетичному вихованні дітей, узагальнюється досвід використання творчого підходу педагогів до організації навчально-виховного процесу в закладах для дітей, що існували в розглянутий період.
dc.description.abstract В статье освещаются вопросы творческого подхода в эстетическом воспитании детей дошкольного возраста в истории педагогической мысли зарубежья. Анализируются и систематизируются прогрессивные идеи выдающихся зарубежных педагогов прошлого о применении творческого подхода в эстетическом воспитании детей, обобщается опыт использования творческого подхода педагогов к организации учебно-воспитательного процесса в существующих в исследуемый период учреждениях для детей.
dc.description.abstract The article considers questions of creative approach to aesthetic education of pre-school-age children in history of foreign pedagogical idea. It analyses and systematizes progressive ideas of outstanding foreign teachers of the past about creative approach applying for aesthetic education children; the author generalizes the experience of the use teachers’ creative approach in organization of training and educational process in existing establishments for children of considered time.
dc.language.iso uk ru_RU
dc.publisher Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова ru_RU
dc.subject педагогічна думка зарубіжжя
dc.subject естетичне виховання
dc.subject діти дошкільного віку
dc.subject педагогическая мысль зарубежья
dc.subject эстетическое воспитание
dc.subject дети дошкольного возраста
dc.subject foreign pedagogical idea
dc.subject aesthetic education
dc.subject preschool-age children
dc.subject.classification 373.21(09)(100)
dc.title Творчий підхід в організації естетичного виховання дітей дошкільного віку в історії зарубіжної педагогічної думки ru_RU
dc.type Article ru_RU


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу