ISSN: 2310-8290
Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Донченко, О.В. | |
dc.contributor.author | Котенко, О.О. | |
dc.date.accessioned | 2016-04-27T11:39:01Z | |
dc.date.available | 2016-04-27T11:39:01Z | |
dc.date.issued | 2011 | |
dc.identifier.citation | Донченко О.В. Творчий підхід в організації естетичного виховання дітей дошкільного віку в історії зарубіжної педагогічної думки / О. В. Донченко, О. О. Котенко // Науковий часопис НПУ імені М.П.Драгоманова. Серія 16. Творча особистість учителя: проблеми теорії і практики: збірник наукових праць /Ред.кол.: Н.В.Гузій (відп. ред.). – Вип.14 (24). – К.: Вид-во НПУ імені М.П.Драгоманова, 2011. – C. 97-101. | ru_RU |
dc.identifier.uri | http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/10008 | |
dc.description.abstract | У статті висвітлюються питання творчого підходу в естетичному вихованні дітей дошкільного віку в історії педагогічної думки зарубіжжя. Аналізуються та систематизуються прогресивні ідеї видатних зарубіжних педагогів минулого щодо використання творчого підходу в естетичному вихованні дітей, узагальнюється досвід використання творчого підходу педагогів до організації навчально-виховного процесу в закладах для дітей, що існували в розглянутий період. | |
dc.description.abstract | В статье освещаются вопросы творческого подхода в эстетическом воспитании детей дошкольного возраста в истории педагогической мысли зарубежья. Анализируются и систематизируются прогрессивные идеи выдающихся зарубежных педагогов прошлого о применении творческого подхода в эстетическом воспитании детей, обобщается опыт использования творческого подхода педагогов к организации учебно-воспитательного процесса в существующих в исследуемый период учреждениях для детей. | |
dc.description.abstract | The article considers questions of creative approach to aesthetic education of pre-school-age children in history of foreign pedagogical idea. It analyses and systematizes progressive ideas of outstanding foreign teachers of the past about creative approach applying for aesthetic education children; the author generalizes the experience of the use teachers’ creative approach in organization of training and educational process in existing establishments for children of considered time. | |
dc.language.iso | uk | ru_RU |
dc.publisher | Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова | ru_RU |
dc.subject | педагогічна думка зарубіжжя | |
dc.subject | естетичне виховання | |
dc.subject | діти дошкільного віку | |
dc.subject | педагогическая мысль зарубежья | |
dc.subject | эстетическое воспитание | |
dc.subject | дети дошкольного возраста | |
dc.subject | foreign pedagogical idea | |
dc.subject | aesthetic education | |
dc.subject | preschool-age children | |
dc.subject.classification | 373.21(09)(100) | |
dc.title | Творчий підхід в організації естетичного виховання дітей дошкільного віку в історії зарубіжної педагогічної думки | ru_RU |
dc.type | Article | ru_RU |