Колісник-Гуменюк, Юлія Ігорівна(ВСП «Львівський навчально-науковий центр професійної освіти», 2019)
Художники Ігор Колісник та Оксана Давида працюють над цікавим та
незвичним проектом, у якому поєднані художній образ і літературне слово. Абстрактний живопис знаного львівського художника Ігоря Колісника та літературні ...
У навчально-методичному посібнику розглядаються проблеми
формування професійно-етичної культури майбутніх медичних
фахівців. З цією метою широко використовуються інтерактивні
методи навчання. До розділів додаються списки ...
Колісник-Гуменюк, Юлія Ігорівна(ВСП «Львівський навчально-науковий центр професійної освіти», 2018)
Розглянуто історію розвитку управління якістю освіти та сучасні підходи до управління якістю надання освітніх послуг в Україні та на теренах країн-учасниць Європейського простору вищої освіти. Розглянуто також особливості ...
Колісник-Гуменюк, Юлія Ігорівна(ВСП «Львівський навчально-науковий центр професійної освіти», 2018)
Враховуючи особливості системи професійної підготовки, специфіку освітньої діяльності, особливості становлення викладача, як суб’єкта інноваційної діяльності та зміст підготовки викладачів до інноваційної педагогічної ...
Колісник-Гуменюк, Юлія Ігорівна(ВСП «Львівський навчально-науковий центр професійної освіти», 2019)
Мистецтво – це викристалізована і закріплена форма освоєння світу за
законами краси, в якій не лише естетичний зміст, а й художня концепція світу й
особистості, а також образи наділені певним ідейно-емоційним змістом. ...
Проведено аналіз основних факторів впливу на професійну діяльність. Висувається припущення про взаємозв'язок даних факторів у процесі формування професійної культури медичного персоналу.
Інтерактивні методики навчання – це спеціальна форма організації пізнавальної і комунікативної діяльності, під час якої студенти є залученими до процесу пізнання, мають можливість розуміти і рефлектувати ...
Колісник-Гуменюк, Юлія Ігорівна(Сучасні тенденції розвитку освіти й науки : проблеми та перспективи: зб. наук. праць, 2022)
The article theoretically substantiates the pedagogical conditions that will contribute to the
effective formation of professional and pedagogical competence of future teachers of specialized and
professional training.
Колісник-Гуменюк, Юлія Ігорівна; Гуменюк, Василь Васильович(2015)
У статті розглядаються завдання сучасної медичної освіти, з’ясовується взаємозв’язок між навчальними і виховними завданнями медичного закладу як основою формування професіоналізму медичного фахівця. Після проведеного аналізу ...
Колісник-Гуменюк, Юлія Ігорівна("Молодь і ринок", 2021)
У статті всебічно охарактеризовані теоретичні та методичні засади професійно-педагогічної
підготовки вчителів мистецтвознавства у закладах вищої освіти. Проаналізовано напрями розвитку однієї
з важливих складових освітньої ...
Колісник-Гуменюк, Юлія Ігорівна(Молодь і ринок, 2022)
Педагогічна наука ще не виробила досконалих механізмів, що дали змогу конструктивно визначати рівень підготовленості викладачів професійно-художніх дисциплін, фіксувати якість формування їхньої компетентності, приймати ...
Говорячи про креативність людини, передусім мають на увазі творчу особистість, яка нестандартно й оригінально мислить, має гнучкий розум, широку обізнаність, самостійність, спроможну знаходити вихід ...
Професійна підготовка майбутніх викладачів професійно-художніх дисциплін має бути спрямована на забезпечення якості освіти. Така підготовка є для України новим та малодослідженим явищем, що потребує вивчення та застосування ...
Підготовка сучасного викладача новатора професійно-художніх дисциплін вимагає чітко визначених освітніх цілей і мотивів. З‘ясування, організація та застосування психолого-педагогічних умов навчального процесу, має ...
Колісник-Гуменюк, Юлія Ігорівна(Дрогоб. держ. пед. ун-т ім. І. Франка, 2019-01)
Законодавче, навчально-методичне та матеріально-технічне забезпечення української освітньої
системи потребує суттєвого вдосконалення, тому вивчення та творче використання зарубіжного досвіду є
актуальним завданням ...
Колісник-Гуменюк, Юлія Ігорівна(Молодь і ринок, 2022)
У статті ми розглядаємо процеси, які стосуються реформування освітньої галузі України. Наголошуємо на тому, що запорукою успішного реформування освітньої галузі України є: розширення доступу до освіти; здійсненність освітніх ...