ISSN: 2310-8290
Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Курлянд, З.Н.![]() |
|
dc.date.accessioned | 2016-04-27T11:38:57Z | |
dc.date.available | 2016-04-27T11:38:57Z | |
dc.date.issued | 2011 | |
dc.identifier.citation | Курлянд З.Н. Розвиток педагогічного потенціалу майбутніх учителів з позиції мультиплікативного підходу / З. Н. Курлянд // Науковий часопис НПУ імені М.П.Драгоманова. Серія 16. Творча особистість учителя: проблеми теорії і практики: збірник наукових праць /Ред.кол.: Н.В.Гузій (відп. ред.). – Вип.14 (24). – К.: Вид-во НПУ імені М.П.Драгоманова, 2011 - C. 44-47. | ru_RU |
dc.identifier.uri | http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/9995 | |
dc.description.abstract | Стаття присвячена спробі обґрунтування концептуальних засад мультиплікативного підходу до вищої педагогічної освіти, який має забезпечити розвиток педагогічного потенціалу майбутніх учителів. | |
dc.description.abstract | Статья посвящена попытке обосновать концептуальные основы мультипликативного подхода к высшему педагогическому образованию, который обеспечит развитие педагогического потенциала будущих учителей. | |
dc.description.abstract | The article is devoted to the attempt of grounding the conceptical foundation of multiplication approach to the higher teacher’s education which can support the development of pedagogical potential. | |
dc.language.iso | uk | ru_RU |
dc.publisher | Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова | ru_RU |
dc.subject | концептуальні основи | |
dc.subject | вища педагогічна освіта | |
dc.subject | педагогічний потенціал | |
dc.subject | концептуальные основы | |
dc.subject | высшее педагогическое образование | |
dc.subject | педагогический потенциал | |
dc.subject | conceptical foundation | |
dc.subject | higher teacher‘s education | |
dc.subject | pedagogical potential | |
dc.subject.classification | 378.013+370.711+512.73 | |
dc.title | Розвиток педагогічного потенціалу майбутніх учителів з позиції мультиплікативного підходу | ru_RU |
dc.type | Article | ru_RU |