ISSN: 2310-8290
dc.contributor.author | Кравець, Ніна Павлівна | |
dc.contributor.author | Кравец, Нина | |
dc.date.accessioned | 2016-04-22T08:37:00Z | |
dc.date.available | 2016-04-22T08:37:00Z | |
dc.date.issued | 2005-08 | |
dc.identifier.uri | http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/9951 | |
dc.description.abstract | Протягом добукварного періоду у школі дитина вчиться розрізняти на слух і під час говоріння голосні та приголосні звуки, правильно вимовляти їх, співвідносити почуте й вимовлене слово-назву з предметом-відповідником. Добукварний період досить нетривалий, і малому учневі ще важко опанувати цей матеріал, позаяк водночас відбувається психологічна адаптація до нових умов. Готувати до шкільного навчання дитину, яка відстає у фізичному чи розумовому розвитку, передусім покликані батьки. Пропоновані ігри-вправи можна використати в роботі з такими, а також із безпроблемними дітьми. | ua |
dc.language.iso | uk | ua |
dc.publisher | Видавництво "Світич" | ua |
dc.subject | підготовка до школи | ua |
dc.subject | корекція | ua |
dc.subject | розумова відсталість | ua |
dc.subject | ігри-вправи | ua |
dc.title | Готуємо до читання та письма | ua |
dc.type | Article | ua |