Abstract:
Реагуючи на виклики сьогодення, передусім маємо вчити дітей налагоджувати дружні, партнерські стосунки, будувати взаємодію з дорослими й однолітками на засадах взаємоповаги, довіри, рівноправності. Саме це передбачає втілення основоположного принципу сучасної дошкільної освіти — дитиноцентризму. Хоча курс на дитиноцентризм узято давно, на жаль, на практиці він реалізується не повною мірою. Які труднощі виникають та як їх долати? Як організовувати спілкування педагога з дітьми та вихованців між собою, розвиваючи при цьому їхні комунікативні вміння? Які прийоми і форми роботи обрати? Відповісти на ці та інші запитання ми попросили відомого фахівця в галузі комунікативно-мовленнєвого розвитку дошкільнят.