ISSN: 2310-8290
Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Ванівська, Олександра Миронівна | |
dc.date.accessioned | 2011-10-27T18:36:09Z | |
dc.date.available | 2011-10-27T18:36:09Z | |
dc.date.issued | 2009 | |
dc.identifier.citation | Ванівська, Олександра Миронівна. Інформаційні технології в процесі реалізації мовних стратегій у вищій школі: автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.04 / О.М. Ванівська; наук. кер. В. Ю. Ковальчук ; Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова. — К., 2009. — 21 с. | ru_RU |
dc.identifier.uri | http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/96 | |
dc.description.abstract | Розкрито теоретико-методологічні засади дослідження проблеми реалізації мовних стратегій, зокрема, у навчальному процесі сучасної вищої школи. Запропоновано визначення мови як всезагального явища, що відіграє провідну роль у саморозвитку будь-якого мовного співтовариства. У контексті глобалізаційного розвитку України розкрито головні положення новітніх мовних стратегій, які використовуються для покращання професійної підготовки студентів. Констатовано, що основними специфічними особливостями системи реалізації мовних стратегій є міжнародний характер, паралельність, доступність, гнучкість, модульність, загальність, економічність, технологічність, майстерність викладача. Розкрито суть і технології реалізації мовних стратегій у вищій школі, їх застосування на тлі стратегій вільного володіння державною мовою, а також суперечності, що виникають у вищій школі під час впровадження сучасних мовних стратегій. | ru_RU |
dc.description.abstract | Розкрито теоретико-методологічні засади дослідження проблеми реалізації мовних стратегій, зокрема, у навчальному процесі сучасної вищої школи. Запропоновано визначення мови як всезагального явища, що відіграє провідну роль у саморозвитку будь-якого мовного співтовариства. У контексті глобалізаційного розвитку України розкрито головні положення новітніх мовних стратегій, які використовуються для покращання професійної підготовки студентів. Констатовано, що основними специфічними особливостями системи реалізації мовних стратегій є міжнародний характер, паралельність, доступність, гнучкість, модульність, загальність, економічність, технологічність, майстерність викладача. Розкрито суть і технології реалізації мовних стратегій у вищій школі, їх застосування на тлі стратегій вільного володіння державною мовою, а також суперечності, що виникають у вищій школі під час впровадження сучасних мовних стратегій. | ru_RU |
dc.language.iso | uk | ru_RU |
dc.publisher | НПУ імені М.П.рагоманова | ru_RU |
dc.subject | інформаційні технології | ru_RU |
dc.subject | мовні стратегії | ru_RU |
dc.subject | інтенсифікація мовних стратегій | ru_RU |
dc.subject | діалогові моделі навчання | ru_RU |
dc.subject | information technologies | ru_RU |
dc.subject | language strategies | ru_RU |
dc.subject | language strategies intensification | ru_RU |
dc.subject | dialogic models of education | ru_RU |
dc.subject.classification | 378.147:81’243 | ru_RU |
dc.title | Інформаційні технології в процесі реалізації мовних стратегій у вищій школі | ru_RU |
dc.type | Other | ru_RU |