Розкрито теоретико-методологічні засади дослідження проблеми реалізації мовних стратегій, зокрема, у навчальному процесі сучасної вищої школи. Запропоновано визначення мови як всезагального явища, що відіграє провідну роль у саморозвитку будь-якого мовного співтовариства. У контексті глобалізаційного розвитку України розкрито головні положення новітніх мовних стратегій, які використовуються для покращання професійної підготовки студентів. Констатовано, що основними специфічними особливостями системи реалізації мовних стратегій є міжнародний характер, паралельність, доступність, гнучкість, модульність, загальність, економічність, технологічність, майстерність викладача. Розкрито суть і технології реалізації мовних стратегій у вищій школі, їх застосування на тлі стратегій вільного володіння державною мовою, а також суперечності, що виникають у вищій школі під час впровадження сучасних мовних стратегій.
Розкрито теоретико-методологічні засади дослідження проблеми реалізації мовних стратегій, зокрема, у навчальному процесі сучасної вищої школи. Запропоновано визначення мови як всезагального явища, що відіграє провідну роль у саморозвитку будь-якого мовного співтовариства. У контексті глобалізаційного розвитку України розкрито головні положення новітніх мовних стратегій, які використовуються для покращання професійної підготовки студентів. Констатовано, що основними специфічними особливостями системи реалізації мовних стратегій є міжнародний характер, паралельність, доступність, гнучкість, модульність, загальність, економічність, технологічність, майстерність викладача. Розкрито суть і технології реалізації мовних стратегій у вищій школі, їх застосування на тлі стратегій вільного володіння державною мовою, а також суперечності, що виникають у вищій школі під час впровадження сучасних мовних стратегій.