ISSN: 2310-8290
Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Паламар, Олена Михайлівна | |
dc.date.accessioned | 2016-03-19T07:36:02Z | |
dc.date.available | 2016-03-19T07:36:02Z | |
dc.date.issued | 2005 | |
dc.identifier.citation | Паламар О.М. Науково-методичні аспекти корекційної роботи при вивченні арифметичних задач дітьми з вадами зору // Соціально-психологічні проблеми тифлопедагогіки. Збірник наукових праць. – К.: НПУ імені М.П.Драгоманова, 2005. – Випуск 4. – С. 119-127. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/9657 | |
dc.description.abstract | У статті висвітлюються науково-методичні аспекти навчання молодших школярів з вадами зору розв’язанню простих арифметичних задач. | uk_UA |
dc.description.abstract | O. Palamar. Scientific-methodical aspects of correction work on studding sums by children with visual impairments. In order to master the system of mathematical concepts through solving mathematical problems, i t is necessary to learn these concepts on the visual-active level. The use of the method of illustrating the task with a subject helps to establish relevant semantic relations. | uk_UA |
dc.language.iso | uk | uk_UA |
dc.publisher | НПУ імені М.П.Драгоманова | uk_UA |
dc.subject | арифметична задача | uk_UA |
dc.subject | математичні поняття | uk_UA |
dc.subject | предметно-практична діяльність | uk_UA |
dc.subject | предметна ілюстрація | uk_UA |
dc.subject | схематична ілюстрація | uk_UA |
dc.subject.classification | 376.32 | uk_UA |
dc.title | Науково-методичні аспекти корекційної роботи при вивченні арифметичних задач дітьми з вадами зору | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |