Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Аналіз наукових підходів до формування психологічної компетентності студентів-тифлопедагогів

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Паламар, Олена Михайлівна
dc.date.accessioned 2016-03-17T10:05:53Z
dc.date.available 2016-03-17T10:05:53Z
dc.date.issued 2011
dc.identifier.citation Паламар О.М. Аналіз наукових підходів до формування психологічної компетентності студентів-тифлопедагогів // Соціально-психологічні проблеми тифлопедагогіки. Збірник наукових праць. – К.: НПУ імені М.П.Драгоманова, 2011. – Випуск 4 (12). – С. 328 – 338. uk_UA
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/9653
dc.description.abstract У статті представлено результати аналізу наукових поглядів на проблему формування професійної компетентності у процесі підготовки студентів у ВНЗ. Зокрема, визначено, що компетентність тифлопедагога передбачає здатність ефективно здійснювати корекційну діяльність. uk_UA
dc.description.abstract O. Palamar. Analysis of scientific approaches to psychological competences development of students-typhlopedagogues. The article presents results of the review of the scientific approaches to development of professional competences during professional training of the students in the higher educational institution. In particular, the author determines that professional competence of a typhlopedagogue implies ability to effectively implement corrective work. uk_UA
dc.language.iso uk uk_UA
dc.publisher НПУ імені М.П.Драгоманова uk_UA
dc.subject психологічна компетентність uk_UA
dc.subject професіоналізм uk_UA
dc.subject тифлопедагог uk_UA
dc.subject кваліфікація uk_UA
dc.subject концепція uk_UA
dc.subject модель спеціаліста uk_UA
dc.subject модель підготовки спеціаліста uk_UA
dc.subject psychological competence uk_UA
dc.subject professionalism uk_UA
dc.subject typhlopedagogue uk_UA
dc.subject qualification uk_UA
dc.subject concept uk_UA
dc.subject model of a specialist uk_UA
dc.subject specialist training model uk_UA
dc.subject.classification 378.016:159.9:376-056.262 uk_UA
dc.title Аналіз наукових підходів до формування психологічної компетентності студентів-тифлопедагогів uk_UA
dc.type Article uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу