ISSN: 2310-8290
dc.contributor.author | Паламар, Олена Михайлівна | |
dc.date.accessioned | 2016-03-17T10:05:53Z | |
dc.date.available | 2016-03-17T10:05:53Z | |
dc.date.issued | 2011 | |
dc.identifier.citation | Паламар О.М. Аналіз наукових підходів до формування психологічної компетентності студентів-тифлопедагогів // Соціально-психологічні проблеми тифлопедагогіки. Збірник наукових праць. – К.: НПУ імені М.П.Драгоманова, 2011. – Випуск 4 (12). – С. 328 – 338. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/9653 | |
dc.description.abstract | У статті представлено результати аналізу наукових поглядів на проблему формування професійної компетентності у процесі підготовки студентів у ВНЗ. Зокрема, визначено, що компетентність тифлопедагога передбачає здатність ефективно здійснювати корекційну діяльність. | uk_UA |
dc.description.abstract | O. Palamar. Analysis of scientific approaches to psychological competences development of students-typhlopedagogues. The article presents results of the review of the scientific approaches to development of professional competences during professional training of the students in the higher educational institution. In particular, the author determines that professional competence of a typhlopedagogue implies ability to effectively implement corrective work. | uk_UA |
dc.language.iso | uk | uk_UA |
dc.publisher | НПУ імені М.П.Драгоманова | uk_UA |
dc.subject | психологічна компетентність | uk_UA |
dc.subject | професіоналізм | uk_UA |
dc.subject | тифлопедагог | uk_UA |
dc.subject | кваліфікація | uk_UA |
dc.subject | концепція | uk_UA |
dc.subject | модель спеціаліста | uk_UA |
dc.subject | модель підготовки спеціаліста | uk_UA |
dc.subject | psychological competence | uk_UA |
dc.subject | professionalism | uk_UA |
dc.subject | typhlopedagogue | uk_UA |
dc.subject | qualification | uk_UA |
dc.subject | concept | uk_UA |
dc.subject | model of a specialist | uk_UA |
dc.subject | specialist training model | uk_UA |
dc.subject.classification | 378.016:159.9:376-056.262 | uk_UA |
dc.title | Аналіз наукових підходів до формування психологічної компетентності студентів-тифлопедагогів | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |