Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Бахов, І. С. uk_UA
dc.date.accessioned 2016-03-14T19:20:34Z
dc.date.available 2016-03-14T19:20:34Z
dc.date.issued 2015 uk_UA
dc.identifier.citation Бахов І. С. Культурно-історичні засади формування полікультурної освіти / І. С. Бахов // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова : збірник наукових праць / М-во освіти і науки України, Нац. пед. ун-т ім. М.П. Драгоманова. - Київ : Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова, 2015. - Серія 16. - C. 35-39. ru_RU
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/9643
dc.description.abstract У статті розглядається проблема культурно-історичних засад формування полікультурної освіти. Підкреслено актуальність проблеми, досліджено комплекс історичних і соціально-культурних чинників, а також філософсько-педагогічних і психологічних детермінант, які дозволяють виділити найбільш поширені підходи до розуміння сутності полікультурного освіти. Обґрунтовано завдання та основні принципи полікультурної освіти. Сутність полікультурної освіти розглядається як вид цілеспрямованої соціалізації студентів, що забезпечує формування соціально-настановних і ціннісно-орієнтаційних схильностей студентів до міжкультурної комунікації і обміну.
dc.description.abstract В статье рассматривается проблема культурно-исторических основ формирования поликультурного образования. Подчеркнута актуальность проблемы, исследован комплекс исторических и социально-культурных факторов, а также философско-педагогических и психологических детерминант, позволяющие выделить наиболее распространенные подходы к пониманию сущности поликультурного образования. Обосновываются задачи и основные принципы поликультурного образования. Сущность поликультурного образования рассматривается как вид целенаправленной социализации студентов, обеспечивающий формирование социально-установочных и ценностно-ориентационных предрасположенностей студентов к межкультурной коммуникации и обмену.
dc.description.abstract The article focuses on the analysis of cultural and historical bases of formation of multicultural education. The author highlights the topicality of the problem, investigates the complex of historical and socio-cultural factors, as well as philosophical and pedagogical and psychological determinants that allow to identify the most common approaches to understanding the importance of multicultural education.
dc.language.iso uk ru_RU
dc.publisher Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова ru_RU
dc.subject полікультурна освіта
dc.subject культурні цінності
dc.subject толерантність
dc.subject поликультурное образование
dc.subject культурные ценности
dc.subject толерантность
dc.subject multicultural education
dc.subject cultural values
dc.subject tolerance
dc.title Культурно-історичні засади формування полікультурної освіти ru_RU
dc.type Article ru_RU


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу