У статті осмислено науковий підхід до проблеми значення простого речення у межах функціональної основи навчання синтаксису майбутнім учителем-словесником, визначено можливість і необхідність обгрунтування теоретичних основ значення простого речення з метою здійснення функціонального аналізу мовної одиниці та формування комунікативних показників особистості педагога.
В статье осмыслен научный подход к проблеме значения простого предложения в рамках функциональной основы изучения синтаксиса будущим учителем словесности, определена возможность и необходимость обоснования теоретических основ значения простого предложения с целью осуществления функционального анализа языковой единицы и формирования коммуникативных показателей личности педагога.
The article describes scientific approach to the problem of meaning of a simple sentence within the bounds of the functional basis of the studing of syntax by future Language teacher, determined the possibility and necessity of theoretical justification. Basis of the meaning of a simple sentence to implement functional analysis linguistic unit and forming of communicative features of teacher’s personality.