DSpace at library NPU Dragomanova » Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М.П. Драгоманова » Серія 16. Творча особистість учителя: проблеми теорії і практики » Випуск 25 »

Please use this identifier to cite or link to this item: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/9637
Title: Осмислення майбутнім учителем-словесником природи і сутності значення простого речення: функціональна основа навчання синтаксису
Authors: Дружененко, Р. С.
Keywords: функціональна основа навчання
значення простого речення
сутність
структура значення
функциональная основа обучения
значение простого предложения
природа
сущности
структура значения
functional basis of studing
meaning of simple sentence
nature
structure of meaning
Issue Date: 2015
Publisher: Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова
Citation: Дружененко Р. С. Осмислення майбутнім учителем-словесником природи і сутності значення простого речення: функціональна основа навчання синтаксису / Р. С. Дружененко // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М.П.Драгоманова. Серія 16. Творча особистість учителя: проблеми теорії і практики: збірник наукових праць. – Випуск 25 (35) / ред.кол. : Н.В.Гузій (відп. ред.). – К. : Вид-во НПУ імені М.П.Драгоманова, 2015. – С. 15-20.
Abstract: У статті осмислено науковий підхід до проблеми значення простого речення у межах функціональної основи навчання синтаксису майбутнім учителем-словесником, визначено можливість і необхідність обгрунтування теоретичних основ значення простого речення з метою здійснення функціонального аналізу мовної одиниці та формування комунікативних показників особистості педагога.
В статье осмыслен научный подход к проблеме значения простого предложения в рамках функциональной основы изучения синтаксиса будущим учителем словесности, определена возможность и необходимость обоснования теоретических основ значения простого предложения с целью осуществления функционального анализа языковой единицы и формирования коммуникативных показателей личности педагога.
The article describes scientific approach to the problem of meaning of a simple sentence within the bounds of the functional basis of the studing of syntax by future Language teacher, determined the possibility and necessity of theoretical justification. Basis of the meaning of a simple sentence to implement functional analysis linguistic unit and forming of communicative features of teacher’s personality.
URI: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/9637
Appears in Collections:Випуск 25

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Druzhenenko.pdf267.52 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.