Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Активізація мотивації як засіб розвитку когнітивних умінь майбутніх філологів

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Юник, І. Д. uk_UA
dc.date.accessioned 2016-03-14T19:15:31Z
dc.date.available 2016-03-14T19:15:31Z
dc.date.issued 2015 uk_UA
dc.identifier.citation Юник І. Д. Активізація мотивації як засіб розвитку когнітивних умінь майбутніх філологів / І. Д. Юник // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М.П.Драгоманова. Серія 16. Творча особистість учителя: проблеми теорії і практики: збірник наукових праць. – Випуск 25 (35) / ред.кол. : Н.В.Гузій (відп. ред.). – К. : Вид-во НПУ імені М.П.Драгоманова, 2015. – С. 152-157. ru_RU
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/9633
dc.description.abstract У статті наголошено, що когнітивні уміння є не тільки засобом активного здобуття і використання знань, але і психологічною основою формування всіх видів загальних умінь майбутніх фахівців. Висвітлено експериментально перевірені перспективні напрями розвитку когнітивних умінь, які базуються на вихідних положеннях психолого-педагогічної науки щодо цілепокладання та чіткого усвідомлення проміжних цілей пізнавальної діяльності. Уточнено основні вимоги до процесу формування системи проміжних цілей пізнавальної діяльності як важливого мотиваційного фактору розвитку когнітивних умінь студентів.
dc.description.abstract В статье отмечено, что когнитивные умения являются не только средством активного получения и использования знаний, но и психологической основой формирования всех видов общих умений будущих специалистов. Изложены экспериментально проверенные перспективные направления развития когнитивных умений, основанные на исходных положениях психолого-педагогической науки относительно целеполагания и осознания промежуточных целей познавательной деятельности. Уточнены основные требования к процессу формирования системы промежуточных целей познавательной деятельности як важного мотивационного фактора развития когнитивных умений.
dc.description.abstract The author marked that cognitive skills are not only the means of active acquisition and use of knowledge but also a psychological basis for the formation of all types of general skills of future specialists. The author emphasizes that the investigated phenomenon is particularly relevant against the background of modern civilizational changes associated with the growing volume of information. He specified that only the effectiveness of activity can be the external macro-indicator of development of cognitive skills of students-philologists. It is important that it can be diagnosed without the use of any technical means. Within a dialectical view about any effect or process the evaluation parameters of the investigated phenomenon, which are proposed in the article, reflect the quantitative and qualitative aspects of cognitive activity of future specialists.
dc.language.iso uk ru_RU
dc.publisher Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова ru_RU
dc.subject когнітивні уміння
dc.subject майбутні філологи
dc.subject проміжні цілі
dc.subject когнитивные умения
dc.subject будущие филологи
dc.subject промежуточные цели
dc.subject cognitive skills
dc.subject future philologists
dc.subject intermediate aims
dc.subject.classification 159.937.5
dc.title Активізація мотивації як засіб розвитку когнітивних умінь майбутніх філологів ru_RU
dc.type Article ru_RU


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу