Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Система Moodle в дистанційному професійно орієнтованому навчанні другої іноземної мови майбутніх працівників туристичної сфери: мережева підтримка навчально-виховного процесу

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Окопна, Я. В. uk_UA
dc.date.accessioned 2016-03-14T19:10:29Z
dc.date.available 2016-03-14T19:10:29Z
dc.date.issued 2015 uk_UA
dc.identifier.citation Окопна Я. В. Система Moodle в дистанційному професійно орієнтованому навчанні другої іноземної мови майбутніх працівників туристичної сфери: мережева підтримка навчально-виховного процесу / Я. В. Окопна // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М.П.Драгоманова. Серія 16. Творча особистість учителя: проблеми теорії і практики: збірник наукових праць. – Випуск 25 (35) / ред.кол. : Н.В.Гузій (відп. ред.). – К. : Вид-во НПУ імені М.П.Драгоманова, 2015. – С. 114-119. ru_RU
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/9623
dc.description.abstract В статті представлено результати дослідження особливостей процесу залучення системи Moodle до комбінованого дистанційного професійно орієнтованого навчання другої іноземної мови майбутніх працівників туристичної сфери. Охарактеризовано з теоретико-методичної точки зору технічно-опційні переваги мережної підтримки навчально-виховного процесу з формування професійно орієнтованої німецькомовної компетентності в продуктивних видах мовленнєвої діяльності та зазначено передумови реалізації такого навчання.
dc.description.abstract В статье представлены результаты исследования особенностей привлечения системы Moodle к комбинированному дистанционному профессионально ориентированному обучению второго иностранного языка будущих работников туристической сферы. Охарактеризованы с теоретико-методической точки зрения технико-опционные преимущества сетевой поддержки учебно-воспитательного процесса по формированию профессионально ориентированной немецкоязычной компетентности в продуктивных видах речевой деятельности и указано предпосылки реализации такого обучения.
dc.description.abstract The paper describes the structure and possibilities of a digital multimedia environment as a means of teaching and studying second foreign languages. The features results of the study process in attracting the Moodle system to combined distance professionally oriented second language teaching of future tourism managers have been presented in the article. The characteristic of theoretical and methodological point of view technically optional network support benefits the educational process of formation of professional competence in German-oriented productive activities and types of speech set preconditions for the realization of such training have been noticed.
dc.language.iso uk ru_RU
dc.publisher Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова ru_RU
dc.subject друга іноземна мова
dc.subject мережева підтримка
dc.subject туристичні менеджери
dc.subject второй иностранный язык
dc.subject сетевая поддержка
dc.subject туристические менеджеры
dc.subject second foreign language
dc.subject network supporting
dc.subject.classification 378.141`243
dc.title Система Moodle в дистанційному професійно орієнтованому навчанні другої іноземної мови майбутніх працівників туристичної сфери: мережева підтримка навчально-виховного процесу ru_RU
dc.type Article ru_RU


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу