Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Розвиток самостійності студента як умова професійно-творчого самовдосконалення майбутнього учителя початкової школи

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Міненок, А. О. uk_UA
dc.date.accessioned 2016-03-14T19:10:28Z
dc.date.available 2016-03-14T19:10:28Z
dc.date.issued 2015 uk_UA
dc.identifier.citation Міненок А. О. Розвиток самостійності студента як умова професійно-творчого самовдосконалення майбутнього учителя початкової школи / А. О. Міненок // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М.П.Драгоманова. Серія 16. Творча особистість учителя: проблеми теорії і практики: збірник наукових праць. – Випуск 25 (35) / ред.кол. : Н.В.Гузій (відп. ред.). – К. : Вид-во НПУ імені М.П.Драгоманова, 2015. – С. 105-109. ru_RU
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/9621
dc.description.abstract У статті розглядається проблема розвитку самостійності у студента, що реалізується в системі особистісно-орієнтованого підходу та заснована на базовій моделі трьох складових: "мотивація – осмислення – розмірковування", яка формує в нього навички роботи з отриманою інформацією і спрямована на пробудження творчої активності. Усі ключові напрямки поліфункціональної моделі навчання складають єдиний ланцюг між світоглядним, моральним, естетичним, що розвиває елементами, які і є гарантом системи освіти в питаннях самостійності студента.
dc.description.abstract В статье рассматривается проблема развития самостоятельности у студента, которая реализуется в системе личностно-ориентированного подхода и основана на базовой модели трех составляющих: "мотивация – осмысление – размышление", которая формирует у студента навыки работы с полученной информацией и направлена на пробуждение творческой активности. Все ключевые направления полифункциональной модели обучения составляют единую цепь между мировоззренческим, нравственным, эстетическим, развивающимся элементами, которые и являются гарантами системы образования в вопросах самостоятельности студента.
dc.description.abstract One of the mechanisms to solve the problem of reforming the system of vocational education is differentiation of training to develop students taking into consideration their interests and abilities. Moreover, the differentiation assumes the conditions under which it is important not what a person should be, but what the main ways of its formation in the system-social concept of education with the general features of pedagogical genesis in mind will be.
dc.language.iso uk ru_RU
dc.publisher Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова ru_RU
dc.subject самоосвіта
dc.subject вчитель
dc.subject особистісно-професійний саморозвиток
dc.subject самообразование
dc.subject учитель
dc.subject личностно-профессиональное саморазвитие
dc.subject self-education
dc.subject teacher
dc.subject personal and professional self-development
dc.subject.classification 378:37.01:37.03
dc.title Розвиток самостійності студента як умова професійно-творчого самовдосконалення майбутнього учителя початкової школи ru_RU
dc.type Article ru_RU


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу