Digital Repository
Dragomanov
Ukrainian State University

Розвиток особистості майбутніх викладачів спеціальних дисциплін в моральній діяльності

ISSN: 2310-8290

Show simple item record

dc.contributor.author Каленський, А. А. uk_UA
dc.date.accessioned 2016-03-14T19:10:28Z
dc.date.available 2016-03-14T19:10:28Z
dc.date.issued 2015 uk_UA
dc.identifier.citation Каленський А. А. Розвиток особистості майбутніх викладачів спеціальних дисциплін в моральній діяльності / А. А. Каленський // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М.П.Драгоманова. Серія 16. Творча особистість учителя: проблеми теорії і практики: збірник наукових праць. – Випуск 25 (35) / ред.кол. : Н.В.Гузій (відп. ред.). – К. : Вид-во НПУ імені М.П.Драгоманова, 2015. – С. 96-100. ru_RU
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/9619
dc.description.abstract У статті розкривається розвиток особистості студента в моральній діяльності. Використання в навчальному процесі ігрових технологій сприяє вихованню важливих для майбутніх викладачів спеціальних дисциплін громадянських і моральних якостей (почуття обов’язку, патріотизму, колективізму, взаємодопомоги, взаємовиручки). Разом з тим, гуманістична спрямованість підготовки, а в підсумку підготовленості професіонала, забезпечує олюднення відносин в самому професійному середовищі, стримує прояви міжособистісної агресивності, непримиренності в ході соціальних зіткнень, конфліктів.
dc.description.abstract В статье раскрывается развитие личности студента в нравственной деятельности. Использование в учебном процессе игровых технологий способствует воспитанию важных для будущих преподавателей специальных дисциплин гражданских и нравственных качеств (чувство долга, патриотизма, коллективизма, взаимопомощи, взаимовыручки). Вместе с тем, гуманистическая направленность подготовки, а в итоге подготовленности профессионала, обеспечивает очеловечивание отношений в самой профессиональной среде, сдерживает проявления межличностной агрессивности, непримиримости в ходе социальных столкновений, конфликтов.
dc.description.abstract Based on available research and conclusions contained therein, we select components of moral activity: theoretical assimilation of moral norms; analysis of actions that occur on the basis of their allocation moral standards and moral aspects of these actions; expression of personal attitude to the events; and develop their own personal and meaningful moral views, attitudes, feelings about what is happening; design courses drawing on moral position.
dc.language.iso uk ru_RU
dc.publisher Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова ru_RU
dc.subject інтерактивні технології
dc.subject моральна діяльність
dc.subject емоційно-ціннісне поле
dc.subject интерактивные технологии
dc.subject нравственная деятельность
dc.subject эмоционально-ценностное поле
dc.subject interactive technologies
dc.subject moral activity
dc.subject emotional and valuable field
dc.subject.classification 371.13:17
dc.title Розвиток особистості майбутніх викладачів спеціальних дисциплін в моральній діяльності ru_RU
dc.type Article ru_RU


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Browse

My Account

Statistics