Digital Repository
Dragomanov
Ukrainian State University

Формування творчого потенціалу магістрів дошкільної освіти як наукова проблема

ISSN: 2310-8290

Show simple item record

dc.contributor.author Ємчик, О. Г. uk_UA
dc.date.accessioned 2016-03-14T19:10:28Z
dc.date.available 2016-03-14T19:10:28Z
dc.date.issued 2015 uk_UA
dc.identifier.citation Ємчик О. Г. Формування творчого потенціалу магістрів дошкільної освіти як наукова проблема / О. Г. Ємчик // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М.П.Драгоманова. Серія 16. Творча особистість учителя: проблеми теорії і практики: збірник наукових праць. – Випуск 25 (35) / ред.кол. : Н.В.Гузій (відп. ред.). – К. : Вид-во НПУ імені М.П.Драгоманова, 2015. – С. 87-92. ru_RU
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/9617
dc.description.abstract Статтю присвячено дослідженню науково-теоретичних витоків проблеми формування творчого потенціалу майбутніх магістрів дошкільної освіти. На основі аналізу педагогічної теорії та практики проаналізовано роль творчих якостей особистості педагога у майбутній творчій діяльності. Творчий потенціал визначено основною якістю творчої особистості та джерелом творчої діяльності фахівця дошкільної освіти в умовах дошкільного навчального закладу. Проаналізовано специфіку та складність формування творчого потенціалу магістра дошкільної освіти та основні його детермінанти.
dc.description.abstract Статья посвящена исследованию научно-теоретических истоков проблемы формирования творческого потенциала будущих магистров дошкольного образования. На основе анализа педагогической теории и практики проанализирована роль творческих качеств личности педагога в будущей творческой деятельности. Творческий потенциал определено основным качеством творческой личности и источником творческой деятельности специалиста дошкольного образования в условиях дошкольного образовательного учреждения. Проанализирована специфика и сложность формирования творческого потенциала магистра дошкольного образования и основные его детерминанты.
dc.description.abstract The article deals with the investigation of scientific and theoretical origins the problem of formation the creative potential of future masters of preschool education. The role of creative qualities of teacher’s personality in future creative activities is analyzed on the basis of educational theory and practice. The creative potential is identified as the basic quality of creative personality and the source of creative specialist of preschool education in preschool educational institution.
dc.language.iso uk ru_RU
dc.publisher Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова ru_RU
dc.subject творча особистість
dc.subject творчий потенціал фахівця
dc.subject творчий потенціал магістра дошкільної освіти
dc.subject творческая личность
dc.subject творческая деятельность
dc.subject творческий потенциал специалиста
dc.subject творческий потенциал магистра дошкольного образования
dc.subject creative personality
dc.subject creative activities
dc.subject creative potential of specialist
dc.subject creative potential of master of preschool education
dc.subject.classification 378.22.015.31:373.2
dc.title Формування творчого потенціалу магістрів дошкільної освіти як наукова проблема ru_RU
dc.type Article ru_RU


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Browse

My Account

Statistics