Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Забезпечення професійної готовності викладачів до здійснення дистанційного навчання студентів

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Зайцева, І. О. uk_UA
dc.date.accessioned 2016-03-14T19:10:28Z
dc.date.available 2016-03-14T19:10:28Z
dc.date.issued 2015 uk_UA
dc.identifier.citation Зайцева І. О. Забезпечення професійної готовності викладачів до здійснення дистанційного навчання студентів / І. О. Зайцева // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М.П.Драгоманова. Серія 16. Творча особистість учителя: проблеми теорії і практики: збірник наукових праць. – Випуск 25 (35) / ред.кол. : Н.В.Гузій (відп. ред.). – К. : Вид-во НПУ імені М.П.Драгоманова, 2015. – С. 82-87. ru_RU
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/9616
dc.description.abstract У статті розглядається проблема формування професійної готовності викладачів вишів до роботи в системі дистанційного навчання. З’ясовано сутність поняття “готовність”, уточнено трактування готовності педагогів до реалізації дистанційних технологій. Обґрунтовано показники та рівні сформованості, критеріальні характеристики зазначеної готовності. Досліджено структуру професійної готовності викладачів до застосування дистанційного навчання. Визначено організаційно-педагогічні умови формування готовності викладачів до здійснення дистанційних освітніх технологій у вищій школі. У статті описані результати діагностики рівня готовності педагогів до впровадження дистанційного навчання.
dc.description.abstract В данной статье рассматривается проблема формирования профессиональной готовности преподавателей вузов к работе в системе дистанционного обучения. Выяснено сущность понятия “готовность”, уточнена трактовка готовности педагогов к реализации дистанционных технологий. Обоснованно показатели и уровни сформированности, критериальные характеристики указанной готовности. Исследована структура профессиональной готовности преподавателей к применению дистанционного обучения. Определены организационно-педагогические условия формирования готовности преподавателей к осуществлению дистанционных образовательных технологий в высшей школе. В статье описаны результаты диагностики уровня готовности педагогов к внедрению дистанционного обучения.
dc.description.abstract This article deals with the problem of professional readiness formation of high school teachers to work in distance learning system. The essence of the concept of “readiness” is clarified, the interpretation of readiness of teachers for the implementation of distance technologies is refined. Rates and levels of formation, criterial characteristics of this concept are justified. The structure of professional readiness of teachers to the use of distance learning is investigated. The organizational and pedagogical conditions of formation of readiness of teachers for the implementation of distance learning technologies in higher education are defined. The article describes the results of the diagnostic level of readiness of teachers to the implementation of distance learning.
dc.language.iso uk ru_RU
dc.publisher Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова ru_RU
dc.subject 378.018.43:004.7
dc.subject професійна готовність викладача
dc.subject формування
dc.subject критеріальні характеристики
dc.subject діагностика
dc.subject профессиональная готовность преподавателя
dc.subject формирование
dc.subject критериальные характеристики
dc.subject диагностика
dc.subject professional readiness of the teacher
dc.subject formation
dc.subject criterial characteristics
dc.subject diagnostics
dc.title Забезпечення професійної готовності викладачів до здійснення дистанційного навчання студентів ru_RU
dc.type Article ru_RU


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу