Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Дидактичні вимоги до застосування засобів унаочнення під час викладання іноземної мови

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Виговська, С. В. uk_UA
dc.contributor.author Юрченко, А. О. uk_UA
dc.date.accessioned 2016-03-14T19:10:27Z
dc.date.available 2016-03-14T19:10:27Z
dc.date.issued 2015 uk_UA
dc.identifier.citation Виговська С. В. Дидактичні вимоги до застосування засобів унаочнення під час викладання іноземної мови / С. В. Виговська, А. О. Юрченко // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М.П.Драгоманова. Серія 16. Творча особистість учителя: проблеми теорії і практики: збірник наукових праць. – Випуск 25 (35) / ред.кол. : Н.В.Гузій (відп. ред.). – К. : Вид-во НПУ імені М.П.Драгоманова, 2015. – С. 66-70. ru_RU
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/9611
dc.description.abstract У статті визначено поняття «наочність», розглянуто її структурні складові та проаналізовано особливості застосування засобів унаочнення під час викладання іноземної мови. Встановлено роль та ефективність використання наочності на практиці у процесі вивченні іноземної мови.Розглянутопринципнаочності, який забезпечується у навчальному процесі з іноземної мови шляхом створенням відповідних умов для чуттєвого сприймання іншомовного оточення та відіграє важливу роль у формуванні іншомовних навичок і вмінь, засвоєнні мовного та мовленнєвого матеріалу.
dc.description.abstract В статье определено понятие «наглядность», рассмотрены структурные составляющие применяемой в процессе преподавания иностранного языка наглядности и проанализированы особенности ее применения. Установлена роль и эффективность использования средств наглядности на практике. Рассмотрено принцип наглядности, следуя которому создаются соответствующие условия для чувственного восприятия иноязычного окружения, что играет важную роль в формировании иноязычных навыков и умений, усвоении языкового и речевого материала.
dc.description.abstract Cognition always starts from the direct observation of things and phenomena due to the immediate human interaction with objects through the senses. To explore the unknown object a person has to examine it: determine the shape, color, hardness, taste, smell, etc. As a result, a studied educational matherial apeears to be the basis for the further mental processing. This means that the effectiveness of training depends on the maximum involvement to the process of cognition through the different senses of a person. Such a pecularity of a training process becomes the basis of the principle of clarity in teaching.
dc.language.iso uk ru_RU
dc.publisher Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова ru_RU
dc.subject навчально-пізнавальна діяльність
dc.subject викладання і ноземної мови
dc.subject учебно-познавательная деятельность
dc.subject преподавания иностранного языка
dc.subject teaching and learning activities
dc.subject a foring language teaching
dc.subject.classification 378:147
dc.title Дидактичні вимоги до застосування засобів унаочнення під час викладання іноземної мови ru_RU
dc.type Article ru_RU


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу