Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Сугестивно-медитативна методика у контексті становлення творчого професіоналізму музиканта-виконавця

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Андрейко, О. І. uk_UA
dc.date.accessioned 2016-03-14T19:10:27Z
dc.date.available 2016-03-14T19:10:27Z
dc.date.issued 2015 uk_UA
dc.identifier.citation Андрейко О. І. Сугестивно-медитативна методика у контексті становлення творчого професіоналізму музиканта-виконавця / О. І. Андрейко // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М.П.Драгоманова. Серія 16. Творча особистість учителя: проблеми теорії і практики: збірник наукових праць. – Випуск 25 (35) / ред.кол. : Н.В.Гузій (відп. ред.). – К. : Вид-во НПУ імені М.П.Драгоманова, 2015. – С. 62-66. ru_RU
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/9610
dc.description.abstract У статті розглядається проблема формування фахової творчості музиканта-виконавця у процесі інтерпретації музичного твору, одним із вирішальних чинників якого визначається розробка блоку сугестивно-медитативних методів. Розробка даного методичного блоку сприяє розвитку художньо-образної творчості та художньо-доцільної виконавської техніки музиканта, що в підсумку стає підґрунтям творення особистісно-значущої та художньо-вартісної музично-виконавської інтерпретації. Звідси випливає необхідність розгляду виконавського професіоналізму у взаємозумовленості, взаєморозвитку особистісної та фахової культури музиканта-виконавця.
dc.description.abstract В статье рассматривается проблема формирования профессионального творчества музыканта-исполнителя в процессе интерпретации музыкального произведения, одним из важных факторов которого определяется разработка блока суггестивно-медитативных методов. Разработка данного методического блока способствует развитию художественно-образного творчества и художественно-целесообразной исполнительской техники музыканта, что в итоге является основой для создания личностно-значимой и художественно-ценностной музыкально-исполнительской интерпретации. Отсюда определяется потребность рассмотрения исполнительской культуры во взаимосвязи, взаиморазвитии личностной и профессиональной культуры музыканта-исполнителя.
dc.description.abstract In an article the problem of professional creativity’s forming of musician-performer is viewed in the interpretation of musical composition, with a help of one of the decisive factors of which operation of suggestive-meditative methodical block is determined. Operation of given methodical block facilitates development of artistic-imaginative creativity and artistic-efficient performing technique of performer, what as a result becomes the basis of creation of personal-worthy and artistic-worthy musical-performing interpretation.
dc.language.iso uk ru_RU
dc.publisher Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова ru_RU
dc.subject аутосугестія художніх образів
dc.subject художньо-творча медитація
dc.subject самовізуалізація технічних прийомів
dc.subject аутосуггестия художественных образов
dc.subject художественно-творческая медитация
dc.subject самовизуализация технических приёмов
dc.subject autosuggestion of artistic images
dc.subject artistic-creative meditation
dc.subject self -visualization of technical ways
dc.subject.classification 378.016:787
dc.title Сугестивно-медитативна методика у контексті становлення творчого професіоналізму музиканта-виконавця ru_RU
dc.type Article ru_RU


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу