ISSN: 2310-8290
dc.contributor.author | Андрейко, О. І.![]() |
uk_UA |
dc.date.accessioned | 2016-03-14T19:10:27Z | |
dc.date.available | 2016-03-14T19:10:27Z | |
dc.date.issued | 2015 | uk_UA |
dc.identifier.citation | Андрейко О. І. Сугестивно-медитативна методика у контексті становлення творчого професіоналізму музиканта-виконавця / О. І. Андрейко // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М.П.Драгоманова. Серія 16. Творча особистість учителя: проблеми теорії і практики: збірник наукових праць. – Випуск 25 (35) / ред.кол. : Н.В.Гузій (відп. ред.). – К. : Вид-во НПУ імені М.П.Драгоманова, 2015. – С. 62-66. | ru_RU |
dc.identifier.uri | http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/9610 | |
dc.description.abstract | У статті розглядається проблема формування фахової творчості музиканта-виконавця у процесі інтерпретації музичного твору, одним із вирішальних чинників якого визначається розробка блоку сугестивно-медитативних методів. Розробка даного методичного блоку сприяє розвитку художньо-образної творчості та художньо-доцільної виконавської техніки музиканта, що в підсумку стає підґрунтям творення особистісно-значущої та художньо-вартісної музично-виконавської інтерпретації. Звідси випливає необхідність розгляду виконавського професіоналізму у взаємозумовленості, взаєморозвитку особистісної та фахової культури музиканта-виконавця. | |
dc.description.abstract | В статье рассматривается проблема формирования профессионального творчества музыканта-исполнителя в процессе интерпретации музыкального произведения, одним из важных факторов которого определяется разработка блока суггестивно-медитативных методов. Разработка данного методического блока способствует развитию художественно-образного творчества и художественно-целесообразной исполнительской техники музыканта, что в итоге является основой для создания личностно-значимой и художественно-ценностной музыкально-исполнительской интерпретации. Отсюда определяется потребность рассмотрения исполнительской культуры во взаимосвязи, взаиморазвитии личностной и профессиональной культуры музыканта-исполнителя. | |
dc.description.abstract | In an article the problem of professional creativity’s forming of musician-performer is viewed in the interpretation of musical composition, with a help of one of the decisive factors of which operation of suggestive-meditative methodical block is determined. Operation of given methodical block facilitates development of artistic-imaginative creativity and artistic-efficient performing technique of performer, what as a result becomes the basis of creation of personal-worthy and artistic-worthy musical-performing interpretation. | |
dc.language.iso | uk | ru_RU |
dc.publisher | Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова | ru_RU |
dc.subject | аутосугестія художніх образів | |
dc.subject | художньо-творча медитація | |
dc.subject | самовізуалізація технічних прийомів | |
dc.subject | аутосуггестия художественных образов | |
dc.subject | художественно-творческая медитация | |
dc.subject | самовизуализация технических приёмов | |
dc.subject | autosuggestion of artistic images | |
dc.subject | artistic-creative meditation | |
dc.subject | self -visualization of technical ways | |
dc.subject.classification | 378.016:787 | |
dc.title | Сугестивно-медитативна методика у контексті становлення творчого професіоналізму музиканта-виконавця | ru_RU |
dc.type | Article | ru_RU |