Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Саюк, В. І. uk_UA
dc.date.accessioned 2016-03-14T19:10:27Z
dc.date.available 2016-03-14T19:10:27Z
dc.date.issued 2015 uk_UA
dc.identifier.citation Саюк В. І. Становлення та розвиток педагогічного дорадництва в Україні / В. І. Саюк // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М.П.Драгоманова. Серія 16. Творча особистість учителя: проблеми теорії і практики: збірник наукових праць. – Випуск 25 (35) / ред.кол. : Н.В.Гузій (відп. ред.). – К. : Вид-во НПУ імені М.П.Драгоманова, 2015. – С. 52-57. ru_RU
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/9608
dc.description.abstract У статті приділена увага проблемі становлення та розвитку педагогічного дорадництва в Україні. Зазначається, що педагогічне дорадництво необхідно розуміти, як надання кваліфікованим фахівцем (консультантом) у галузі освіти консультаційної послуги керівникам, педагогічним і науково-педагогічним працівникам закладів і установ освіти з питань їхньої професійної діяльності та розвитку, інформаційної підтримки, допомоги, виявлення й аналізу професійних проблем та напрацювання рекомендацій їхнього вирішення. Науково обґрунтовано, виокремлено й охарактеризовано чотири етапи становлення та розвитку педагогічного дорадництва в Україні. Запропоновано подальші дослідження спрямувати на розроблення та впровадження професійних методик підготовки педагогічних дорадників.
dc.description.abstract В статье рассматривается проблема становления и развития педагогического консультирования в Украине. Подчеркивается, что педагогическое консультирование необходимо понимать, как предоставление квалифицированным специалистом (консультантом) в области образования консультационной услуги руководителям, педагогическим и научно-педагогическим работникам учреждений образования по вопросам их профессиональной деятельности и развития, информационной поддержки, помощи, выявления и анализа профессиональных проблем и наработки рекомендаций их решения. Научно обоснованы, выделены и охарактеризованы четыре этапа становления и развития педагогического консультирования в Украине. Предложено дальнейшее исследования направить на разработку и внедрение профессиональных методик подготовки педагогических консультантов.
dc.description.abstract The problem of the becoming and development of pedagogical consultancy in Ukraine. Stresses that the pedagogical consultant should be understood as the provision of assistance and guidance in resolving pedagogical problems of educational institutions, professional activities and development teachers information support, assistance, identification and analysis of professional issues and developments recommendations for their solution.
dc.language.iso uk ru_RU
dc.publisher Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова ru_RU
dc.subject 37.018.
dc.subject педагогічне дорадництво
dc.subject етапи становлення педагогічного дорадництва
dc.subject професійна підготовка дорадників
dc.subject педагогическое консультирование
dc.subject этапы становления и развития консультирования
dc.subject профессиональная подготовка педагогических консультантов
dc.subject pedagogical counseling
dc.subject stages in the development of counseling
dc.subject training of pedagogical advisors
dc.title Становлення та розвиток педагогічного дорадництва в Україні ru_RU
dc.type Article ru_RU


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу