Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Університетська освіта Німеччини в контексті Болонського процесу

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Гаврилюк, А. В. uk_UA
dc.date.accessioned 2016-03-14T19:10:26Z
dc.date.available 2016-03-14T19:10:26Z
dc.date.issued 2015 uk_UA
dc.identifier.citation Гаврилюк А. В. Університетська освіта Німеччини в контексті Болонського процесу / А. В. Гаврилюк // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М.П.Драгоманова. Серія 16. Творча особистість учителя: проблеми теорії і практики: збірник наукових праць. – Випуск 25 (35) / ред.кол. : Н.В.Гузій (відп. ред.). – К. : Вид-во НПУ імені М.П.Драгоманова, 2015. – С. 39-42. ru_RU
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/9605
dc.description.abstract У статті розглядаються особливості розвитку університетської освіти Німеччини другої половини ХХ – на початку ХХІ ст. в контексті Болонського процесу. У статті розглянуто поняття класичного університету Німеччини, освітньої політики. Представлено основні нормативно-правові документи, які регулюють освітню політику класичних університетів Німеччини. Визначено основні вектори академічної мобільності студентів та викладачів класичних університетів Німеччини.
dc.description.abstract The article focuses on peculiarities of the university education of Germany during the last half of the 20th century and in the beginning of the 21st century in the context of Bologna process. Due to the implementation of the Bologna process the field of higher education in Germany has changed drastically. One of the main changes was a transition from old traditional degrees into the new one – such as Bachelor, Master degrees at the universities. All German universities signed a petition to implement the new degrees till 2010. However, there are still some universities that had old degrees.
dc.description.abstract В статье рассматриваются особенности университетского образования Германии второй половины ХХ – в начале ХХІ в. в контексте Болонского процесса. В статье рассмотрено понятие классического университета Германии, образовательной политики. Представлено основные нормативно-правовые документы, которые регулируют образовательную политику классических университетов Германии. Обозначено основные векторы академической мобильности студентов и преподавателей классических университетов Германии.
dc.language.iso uk ru_RU
dc.publisher Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова ru_RU
dc.subject університетська освіта
dc.subject освітні реформи
dc.subject Болонський процес
dc.subject university education
dc.subject Bologna process
dc.subject educational reforms
dc.subject университетское образование
dc.subject образовательные реформы
dc.subject Болонский процесс
dc.subject.classification 378.4 (430) (091)
dc.title Університетська освіта Німеччини в контексті Болонського процесу ru_RU
dc.type Article ru_RU


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу