Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Фактори та умови розвитку інформаційної культури педагога в загальноосвітньому навчальному закладі

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Ворон, О. Г. uk_UA
dc.date.accessioned 2016-03-14T19:10:26Z
dc.date.available 2016-03-14T19:10:26Z
dc.date.issued 2015 uk_UA
dc.identifier.citation Ворон О. Г. Фактори та умови розвитку інформаційної культури педагога в загальноосвітньому навчальному закладі / О. Г. Ворон // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М.П.Драгоманова. Серія 16. Творча особистість учителя: проблеми теорії і практики: збірник наукових праць. – Випуск 25 (35) / ред.кол. : Н.В.Гузій (відп. ред.). – К. : Вид-во НПУ імені М.П.Драгоманова, 2015. – С. 3-7. ru_RU
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/9604
dc.description.abstract У статті обґрунтовано необхідність розвитку інформаційної культури педагога в загальноосвітньому навчальному закладі, проаналізовано умови та фактори розвитку інформаційної культури. Учитель повинен розуміти ту роль, яку він може відігравати у формуванні особистості учня як особистості інформаційної цивілізації. Формувати інформаційну культуру в учнів має учитель, котрий і сам володіє такою культурою. Розвиток інформаційної культури педагога – проблема, від успішного вирішення якої значною мірою залежить ефективність функціонування загальноосвітнього навчального закладу.
dc.description.abstract В статье выяснена важность и особенности информационной культуры педагога в общеобразовательном учебном учреждении, проанализированы условия и факторы развития информационной культуры. Учитель должен понищать ту роль, которая ему отведена в формировании личности ученика как личности информационной цивилизации. Формировать информационную культуру в учащихся должен тот учитель, который и сам владеет такой культурой. Развитие информационной культуры педагога – проблема, от успешного решения которой в значительной степени зависит эффективность функционирования общеобразовательного учебного заведения.
dc.description.abstract The article clarified the importance and specific features of information culture of Information culture is important for every teacher. The teacher must understand the role he can play in the shaping of student’s personality as a person of information civilization. The information culture of students must be formed by the teacher who himself has so much culture. Therefore, for the system of education organizing information education and improving information culture of a person is a problem of paramount importance, and pedagogical workers become the key figures, and in the first place real increases in the level of information culture of young people who study depend on them. It has become a priority for secondary schools to cultivate a taste to the systematic application of information and communication and innovative pedagogical technologies, multimedia and the Internet in everyday life. At the same time, despite the importance of problems, there is a little attention to the development of information culture of teacher in a secondary education institution in science and practice, it is not developed an effective model for the managing its formation in the new social conditions.
dc.language.iso uk ru_RU
dc.publisher Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова ru_RU
dc.subject інформація
dc.subject інформаційна культура
dc.subject педагог
dc.subject фактори
dc.subject информация
dc.subject информационная культура
dc.subject педагог
dc.subject факторы
dc.subject information
dc.subject information culture
dc.subject teacher
dc.subject factors
dc.subject.classification 37.015.311
dc.title Фактори та умови розвитку інформаційної культури педагога в загальноосвітньому навчальному закладі ru_RU
dc.type Article ru_RU


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу