Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Концепція соціально-педагогічної підтримки діяльності дитячих громадських об'єднань

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Романовська, Л. І. uk_UA
dc.date.accessioned 2016-03-14T19:04:15Z
dc.date.available 2016-03-14T19:04:15Z
dc.date.issued 2012 uk_UA
dc.identifier.citation Романовська Л. І. Концепція соціально-педагогічної підтримки діяльності дитячих громадських об'єднань / Л. І. Романовська // Науковий часопис НПУ імені М.П.Драгоманова. Серія 16. Творча особистість учителя: проблеми теорії і практики: збірник наукових праць /Ред.кол.: Н.В.Гузій (відп. ред.). – Вип.17 (27). – К.: Вид-во НПУ імені М.П.Драгоманова, 2012. – C. 174-178. ru_RU
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/9597
dc.description.abstract У статті досліджено теоретико-методичні засади концепції соціально-педагогічної підтримки діяльності дитячих громадських об‘єднань: обґрунтовано доцільність системного підходу до аналізу досліджуваного процесу; розкрито основні підходи до здійснення соціально-педагогічної підтримки діяльності дитячих громадських об‘єднань, стратегії соціальної політики, законодавчо-нормативне її врегулювання, мету завдання, принципи соціально-педагогічної підтримки дитячих громадських об‘єднань; розкрито доцільність її здійснення на всеукраїнському (макро-), регіональному (мезо-) і місцевому (мікро-) рівнях.
dc.description.abstract В статье исследованы теоретико-методические основы концепции социально-педагогической поддержки деятельности детских общественных объединений: обоснована целесообразность системного подхода к анализу исследуемого процесса; раскрыты основные подходы к осуществлению социально-педагогической поддержки деятельности детских общественных объединений, стратегии социальной политики, законадально-нормативнок ее регулирование, цель, задачи, принципы социально-педагогической поддержки детских общественных объединений; раскрыты целесообразность ее осуществления на всеукраинскому (макро-), региональному (мезо) и местному (микро-) уровнях.
dc.description.abstract This article deals with teoretikal and methodical principles of conception of social pedagogical support of child's public associations‘ activity: approach of the systems to the analysis of the probed process is grounded; the main approaches to realization social pedagogical support of activity of child's public associations are grounded. The author paid special attention to strategy of social policy, purpose tasks, principles of social pedagogical support of child's public associations on national (macrolevel), regional (mezolevel) and local (microlevel).
dc.language.iso uk ru_RU
dc.publisher Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова ru_RU
dc.subject соціально-педагогічна підтримка
dc.subject дитячі об’єднання
dc.subject функції соціально-педагогічної підтримки
dc.subject социально-педагогическая поддержка
dc.subject детскиеі объеєдинения [детские объединения]
dc.subject функции социально-педагогической поддержки
dc.subject social pedagogical support
dc.subject child's associations
dc.subject functions of social pedagogical support
dc.subject.classification 37.013.42 – 053.5
dc.title Концепція соціально-педагогічної підтримки діяльності дитячих громадських об'єднань ru_RU
dc.type Article ru_RU


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу