Digital Repository
Dragomanov
Ukrainian State University

Індивідуальний підхід як складова особистісно орієнтованого навчання майбутнього вчителя музики

ISSN: 2310-8290

Show simple item record

dc.contributor.author Косенко, П. Б. uk_UA
dc.date.accessioned 2016-03-14T18:56:07Z
dc.date.available 2016-03-14T18:56:07Z
dc.date.issued 2012 uk_UA
dc.identifier.citation Косенко П. Б. Індивідуальний підхід як складова особистісно орієнтованого навчання майбутнього вчителя музики / П. Б. Косенко // Науковий часопис НПУ імені М.П.Драгоманова. Серія 16. Творча особистість учителя: проблеми теорії і практики: збірник наукових праць /Ред.кол.: Н.В.Гузій (відп. ред.). – Вип.17 (27). – К.: Вид-во НПУ імені М.П.Драгоманова, 2012. – 103-107. ru_RU
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/9579
dc.description.abstract У статті розглядається індивідуальний підхід до навчання майбутнього вчителя музики з точки зору особистісно орієнтованого навчання. Аналізуються зовнішні фактори та внутрішні чинники становлення особистості студента.
dc.description.abstract В статье рассматривается индивидуальный подход к обучению будущего учителя музыки с точки зрения личностно ориентированного обучения. Анализируются внешние и внутренние факторы становления личности студента.
dc.description.abstract The article deals with an individual approach to training future music teachers in terms of personality-oriented education. Analyzes the internal and external factors development of the personality of the student.
dc.language.iso uk ru_RU
dc.publisher Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова ru_RU
dc.subject індивідуальний підхід
dc.subject мотивація
dc.subject професійне становлення
dc.subject индивидуальный подход
dc.subject мотивация
dc.subject профессиональное становление
dc.subject individual approach
dc.subject motivation
dc.subject professional becoming
dc.subject.classification 378.147+37.013:78
dc.title Індивідуальний підхід як складова особистісно орієнтованого навчання майбутнього вчителя музики ru_RU
dc.type Article ru_RU


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Browse

My Account

Statistics