Публікація: Аналіз трактування поняття "комп'ютерне навчання"у науковій літературі та його значення в підготовці майбутніх учителів музики
Вантажиться...
Дата
Автори
Варнавська, Л. І.
Назва журналу
ISSN журналу
Назва тому
Видавець
Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова
Анотація
У статті розглядається трактування поняття ―комп‘ютерне навчання‖ вітчизняними та зарубіжними науковцями; висвітлюються цілі, завдання та значення комп‘ютерного навчання в професійній підготовці майбутніх учителів музики.
В статье рассматривается трактовка понятия ―компьютерное обучение‖ отечественными и зарубежными исследователями; освещаются цели, задачи и значение компьютерного обучения в профессиональной будущих учителей музыки.
The article deals with the definition of the term ―the computer education‖ given by the Ukrainian and foreign researchers; the goals, the aims and the importance of computer education in students‘ special training are also revealed.
В статье рассматривается трактовка понятия ―компьютерное обучение‖ отечественными и зарубежными исследователями; освещаются цели, задачи и значение компьютерного обучения в профессиональной будущих учителей музыки.
The article deals with the definition of the term ―the computer education‖ given by the Ukrainian and foreign researchers; the goals, the aims and the importance of computer education in students‘ special training are also revealed.
Опис
Ключові слова
комп’ютерне навчання, інформатизація освіти, музична педагогіка, компьютерное обучение, информатизация образования, музыкальная педагогика, computer training, informatization of education, мusical pedagogic
Бібліографічний опис
Варнавська Л. І. Аналіз трактування поняття "комп'ютерне навчання"у науковій літературі та його значення в підготовці майбутніх учителів музики / Л. І. Варнавська // Науковий часопис НПУ імені М.П.Драгоманова. Серія 16. Творча особистість учителя: проблеми теорії і практики: збірник наукових праць /Ред.кол.: Н.В.Гузій (відп. ред.). – Вип.16 (26). – К.: Вид-во НПУ імені М.П.Драгоманова, 2012. – Спец. вип. – Літературно-мистецька освіта: традиції, новації, перспективи. – C. 30-32.