У статті зроблено концептуальний аналіз завадостійкості митців музичного мистецтва. Розкривається методика формування її чотирьохвекторної спрямованості, де перший вектор забезпечує уникнення впливу стресорів на перебіг діяльності, другий – його нівелювання, третій – сенсорно-моторну витримку надмірної дії сильних, раптових і тривалих стресорів, а четвертий – успішність чинення їм опору.
В статье произведѐн концептуальный анализ помехоустойчивости музыкантов. Раскрывается методика формирования еѐ четырѐхвекторной направленности, где первый вектор обеспечивает игнорирование дезорганизующего воздействия стрессоров на протекание деятельности, второй – его нивелирование, третий – сенсорно-моторную выдержку чрезмерного действия сильных, внезапных и длительных стрессоров, а четвѐртый – успешность оказания им сопротивления.
The conceptual analysis of the barrier stability of musicians is done in the article. The methods of forming of their four-directional orientation, in which the first vector provides the ignoration of disorganizational influence of stressors tp the process of activity, the second – their levelling, the third – the sensory-motor endurance of the excessive action of strong, sudden and long-term stressors, the forth – the effectiveness of extending of resistance to them.