Публікація: Формування здатності до професійної саморегуляції як необхідний компонент фахової підготовки майбутніх вчителів музики: аналіз результатів експериментальної роботи
Вантажиться...
Дата
Автори
Семерніна, І. М.
Назва журналу
ISSN журналу
Назва тому
Видавець
Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова
Анотація
В статті обґрунтовуються педагогічні умови формування здатності до професійної саморегуляції у студентів музично-педагогічних спеціальностей. Проводиться аналіз результатів експериментальної роботи.
В статье обосновываются педагогические условия формирования способности к профессиональной саморегуляции у студентов музикально-педагогических специальностей. Анализируются результаты экспериментальной работы по этому вопросу.
The article dwells on pedagogical conditions of professional self-regulation ability formation in students of music teaching. The results of experimental work in this area are analysed.
В статье обосновываются педагогические условия формирования способности к профессиональной саморегуляции у студентов музикально-педагогических специальностей. Анализируются результаты экспериментальной работы по этому вопросу.
The article dwells on pedagogical conditions of professional self-regulation ability formation in students of music teaching. The results of experimental work in this area are analysed.
Опис
Ключові слова
здатність до професійної саморегуляції студентів музично-педагогічних спеціальностей, педагогічні умови формування здатності до професійної саморегуляції у студентів музично-педагогічних спеціальностей, діагностика показників розвитку здатності до професійної саморегуляції у майбутніх вчителів музики в процесі експериментального дослідження, способность к профессиональной саморегуляции студентов музикально-педагогических специальностей, педагогические условия формирования способности к профессиональной саморегуляции у будущих учителей музики, диагностика показателей развития способности к профессиональной саморегуляции у будущих учителей музыки в процессе экспериментального исследования, рedagogical conditions of professional self-regulation ability formation in music teachers – to – be, iagnostics of indices of professional self – regulation ability development in music teachers – to – be in the course of experimental research
Бібліографічний опис
Семерніна І. М. Формування здатності до професійної саморегуляції як необхідний компонент фахової підготовки майбутніх вчителів музики: аналіз результатів експериментальної роботи / І. М. Семерніна //Науковий часопис НПУ імені М.П.Драгоманова. Серія 16. Творча особистість учителя: проблеми теорії і практики: збірник наукових праць /Ред.кол.: Н.В.Гузій (відп. ред.). – Вип.16 (26). – К.: Вид-во НПУ імені М.П.Драгоманова, 2012. – Спец. вип. – Літературно-мистецька освіта: традиції, новації, перспективи. – C. 124-127.