ISSN: 2310-8290
dc.contributor.author | Базиль, Л. О.![]() |
uk_UA |
dc.date.accessioned | 2016-03-14T18:42:46Z | |
dc.date.available | 2016-03-14T18:42:46Z | |
dc.date.issued | 2012 | uk_UA |
dc.identifier.citation | Базиль Л. О. Сучасний професійний профіль учителя рідної мови і літератури крізь призму зарубіжного досвіду / Л. О. Базиль // Науковий часопис НПУ імені М.П.Драгоманова. Серія 16. Творча особистість учителя: проблеми теорії і практики: збірник наукових праць /Ред.кол.: Н.В.Гузій (відп. ред.). – Вип.16 (26). – К.: Вид-во НПУ імені М.П.Драгоманова, 2012. – Спец. вип. – Літературно-мистецька освіта: традиції, новації, перспективи. – C. 10-15. | ru_RU |
dc.identifier.uri | http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/9542 | |
dc.description.abstract | У статті проаналізовано стан вирішення однієї із актуальних проблем освітньої політики зарубіжних держав, а саме: з‘ясування суті ключових компетентностей особистості фахівця з рідної мови і літератури. Інтерпретовано найбільш знакові підходи зарубіжних дослідників до с труктури професійного профілю фахівця з позицій компетентнісного підходу на основі використання відповідних термінів. Автором представлено власну позицію щодо професійного профілю вчителя-словесника на основі використання позитивного зарубіжного досвіду. | |
dc.description.abstract | В статье проанализировано одну из актуальных проблем образовательной политики зарубежных государств, а именно: выяснение сущности ключевых компетенций в профессиональном профиле специалиста по родному языку и литературе. Интерпретировано наиболее знаковые подходы зарубежных исследователей к структуре профессионального профиля специалиста с позиций компетентностного подхода. Представлено авторскую позицию относительно профессионального профиля учителя-словесника на основе использования положительного зарубежного опыта. | |
dc.description.abstract | The article analyzes one of the pressing problems of the educational policy of foreign countries, namely, finding the essence of core competencies in the professional profile of a specialist in language and literature. Interpreted by the most emblematic approaches to the structure of foreign researchers expert professional profile in terms of competence-based approach. Presented by the author's position relative to the professional profile of teachers, the teacher of literature on the basis of a positive foreign experience. | |
dc.language.iso | uk | ru_RU |
dc.publisher | Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова | ru_RU |
dc.subject | учитель мови і літератури | |
dc.subject | компетентність | |
dc.subject | професійний профіль учителя мови і літератури | |
dc.subject | учитель языка и литературы | |
dc.subject | ключевые компетентности | |
dc.subject | профессиональный профиль учителя языка и литературы | |
dc.subject | language and literature teacher | |
dc.subject | key competencies | |
dc.subject | professional profile of teachers of language and literature | |
dc.subject.classification | 378.016:82.026 | |
dc.title | Сучасний професійний профіль учителя рідної мови і літератури крізь призму зарубіжного досвіду | ru_RU |
dc.type | Article | ru_RU |