Digital Repository
Dragomanov
Ukrainian State University

Сучасний професійний профіль учителя рідної мови і літератури крізь призму зарубіжного досвіду

ISSN: 2310-8290

Show simple item record

dc.contributor.author Базиль, Л. О. uk_UA
dc.date.accessioned 2016-03-14T18:42:46Z
dc.date.available 2016-03-14T18:42:46Z
dc.date.issued 2012 uk_UA
dc.identifier.citation Базиль Л. О. Сучасний професійний профіль учителя рідної мови і літератури крізь призму зарубіжного досвіду / Л. О. Базиль // Науковий часопис НПУ імені М.П.Драгоманова. Серія 16. Творча особистість учителя: проблеми теорії і практики: збірник наукових праць /Ред.кол.: Н.В.Гузій (відп. ред.). – Вип.16 (26). – К.: Вид-во НПУ імені М.П.Драгоманова, 2012. – Спец. вип. – Літературно-мистецька освіта: традиції, новації, перспективи. – C. 10-15. ru_RU
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/9542
dc.description.abstract У статті проаналізовано стан вирішення однієї із актуальних проблем освітньої політики зарубіжних держав, а саме: з‘ясування суті ключових компетентностей особистості фахівця з рідної мови і літератури. Інтерпретовано найбільш знакові підходи зарубіжних дослідників до с труктури професійного профілю фахівця з позицій компетентнісного підходу на основі використання відповідних термінів. Автором представлено власну позицію щодо професійного профілю вчителя-словесника на основі використання позитивного зарубіжного досвіду.
dc.description.abstract В статье проанализировано одну из актуальных проблем образовательной политики зарубежных государств, а именно: выяснение сущности ключевых компетенций в профессиональном профиле специалиста по родному языку и литературе. Интерпретировано наиболее знаковые подходы зарубежных исследователей к структуре профессионального профиля специалиста с позиций компетентностного подхода. Представлено авторскую позицию относительно профессионального профиля учителя-словесника на основе использования положительного зарубежного опыта.
dc.description.abstract The article analyzes one of the pressing problems of the educational policy of foreign countries, namely, finding the essence of core competencies in the professional profile of a specialist in language and literature. Interpreted by the most emblematic approaches to the structure of foreign researchers expert professional profile in terms of competence-based approach. Presented by the author's position relative to the professional profile of teachers, the teacher of literature on the basis of a positive foreign experience.
dc.language.iso uk ru_RU
dc.publisher Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова ru_RU
dc.subject учитель мови і літератури
dc.subject компетентність
dc.subject професійний профіль учителя мови і літератури
dc.subject учитель языка и литературы
dc.subject ключевые компетентности
dc.subject профессиональный профиль учителя языка и литературы
dc.subject language and literature teacher
dc.subject key competencies
dc.subject professional profile of teachers of language and literature
dc.subject.classification 378.016:82.026
dc.title Сучасний професійний профіль учителя рідної мови і літератури крізь призму зарубіжного досвіду ru_RU
dc.type Article ru_RU


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Browse

My Account

Statistics