Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Педагогічні фактори та принципи формування художньо-ментального досвіду майбутніх учителів мистецьких дисциплін

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Реброва, О. Є. uk_UA
dc.date.accessioned 2016-03-14T18:41:15Z
dc.date.available 2016-03-14T18:41:15Z
dc.date.issued 2012 uk_UA
dc.identifier.citation Реброва О. Є. Педагогічні фактори та принципи формування художньо-ментального досвіду майбутніх учителів мистецьких дисциплін / О. Є. Реброва // Науковий часопис НПУ імені М.П.Драгоманова. Серія 16. Творча особистість учителя: проблеми теорії і практики: збірник наукових праць /Ред.кол.: Н.В.Гузій (відп. ред.). – Вип.16 (26). – К.: Вид-во НПУ імені М.П.Драгоманова, 2012. – Спец. вип. – Літературно-мистецька освіта: традиції, новації, перспективи. – C. 110-114. ru_RU
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/9539
dc.description.abstract У статті уточнені сутність художньої ментальності, художньо-ментального досвіду як нових категорій педагогіки мистецтва. Розкрито основні фактори впливу на формування художньо-ментального досвіду майбутніх учителів мистецьких дисциплін (музики та хореографії). Показано вплив фаторів на вибір педагогічних принципів як компоненту системи управління якістю художньої освіти майбутніх учителів.
dc.description.abstract В статье уточнена сущность художественной ментальности, художественно-ментального опыта как новых категорий педагогики искусства. Раскрыты основные факторы, влияющие на формирование художественно-ментального опыта будущих учителей художественных дисциплин (музыки и хореографии). Показано влияние факторов на процесс выбора педагогических принципов, как компонента системы управления качеством художественного образования будущих учителей.
dc.description.abstract Article clarified the essence of the artistic mentality, artistic and mental experiences as new categories of art pedagogy. There are the main factors revealed in, which have influence into the formation of artistic and mental experiences of future teachers of arts subjects (music and choreography). The factors’ influence on the choice of pedagogical principles also declared as components of a quality management system of art education of future teachers.
dc.language.iso uk ru_RU
dc.publisher Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова ru_RU
dc.subject ментальність
dc.subject художньо-ментальний досвід
dc.subject організаційно-методична система
dc.subject ментальность
dc.subject художественно-ментальный опыт
dc.subject организационно-методическая система
dc.subject the mentality
dc.subject artistic, mental experience
dc.subject organizational and methodical system factors
dc.subject.classification 371.4+378.78.07+78.071.2
dc.title Педагогічні фактори та принципи формування художньо-ментального досвіду майбутніх учителів мистецьких дисциплін ru_RU
dc.type Article ru_RU


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу