Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Врахування сучасних тенденцій інформатизації освіти в роботі тифлопедагога

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Паламар, Олена Михайлівна
dc.date.accessioned 2016-02-17T10:28:37Z
dc.date.available 2016-02-17T10:28:37Z
dc.date.issued 2015
dc.identifier.citation Паламар О.М. Врахування сучасних тенденцій інформатизації освіти в роботі тифлопедагога // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України. – К. : Видавництво «Фенікс», 2015. - Том 10. – Випуск 27. – С. 403 - 415. uk_UA
dc.identifier.issn ISSN 2072-4772
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/9352
dc.description.abstract У статті представлено аналітичний огляд положень сучасної науки відносно питання інформатизації навчання. Розглянуто специфічні особливості інформаційного середовища та інформаційної діяльності суб’єкта навчального процесу. Узагальнено показники інформаційної компетентності в професійній педагогічній діяльності, рівні її розвитку. Виділено ряд потенційних труднощів і недоліків інформаційної діяльності, обумовлених надмірним та недоцільним використанням електронно-комунікаційних засобів у сфері гуманітарної освіти. Описана специфіка застосування інформаційно-комп’ютерних технологій в процесі навчання інвалідів по зору. Визначено професійні уміння, необхідні тифлопедагогу для оптимальної організації інформаційної діяльності осіб з порушеннями зору. uk_UA
dc.description.abstract Учет современных тенденций информатизации образования в работе тифлопедагога. В статье представлен аналитический обзор положений современной науки относительно вопроса информатизации обучения. Рассмотрены специфические особенности информационной среды и информационной деятельности субъекта учебного процесса. Обобщены показатели информационной компетентности в профессиональной педагогической деятельности, уровни ее развития. Выделен ряд потенциальных трудностей и недостатков информационной деятельности, обусловленных чрезмерным и нецелесообразным использованием электронно-коммуникационных средств в сфере гуманитарного образования. Описана специфика использования информационно-компьютерных технологий в процессе обучения инвалидов по зрению. Определены профессиональные умения, необходимые тифлопедагогу для оптимальной организации информационной деятельности лиц с нарушениями зрения. uk_UA
dc.description.abstract Consideration of current trends informatization of education in the typhlopedagogue work. The paper presents an analytical review of the provisions of the modern science regarding the issue of informatization of training. Considered specific features of the information environment and information activities of the subject of the educational process. Summarizes the performance of information competence in professional pedagogical activity and levels of its development. Identified a number of potential difficulties and shortcomings of information activities caused by the excessive and inappropriate use of electronic means of communication in the field of humanities. Provides information about the phenomenon clip thinking, manifested in active Internet users. The author emphasizes the need for accounting of the organization of cognitive activities of human capabilities with respect to perception and information processing, as well as mental patterns. Described the specificity of the use of information and computer technology in teaching the visually impaired. Defined professional skills necessary for the teacher of visually impaired children for optimum organization of information activities of the visually impaired. uk_UA
dc.language.iso uk uk_UA
dc.publisher Видавництво «Фенікс» uk_UA
dc.subject тифлопедагог uk_UA
dc.subject інформатизація навчання uk_UA
dc.subject інформаційна компетентність uk_UA
dc.subject кліпове мислення uk_UA
dc.subject технічні засоби навчання uk_UA
dc.subject адаптивні технічні засоби uk_UA
dc.subject the teacher of visually impaired children (typhlopedagogue) uk_UA
dc.subject informatization of education uk_UA
dc.subject information competence uk_UA
dc.subject clip thinking uk_UA
dc.subject adaptive technical means uk_UA
dc.subject.classification 378.091.12:376-056.262-051:159.9 uk_UA
dc.title Врахування сучасних тенденцій інформатизації освіти в роботі тифлопедагога uk_UA
dc.type Article uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу