ISSN: 2310-8290
Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Паламар, Олена Михайлівна | |
dc.date.accessioned | 2016-02-17T10:28:37Z | |
dc.date.available | 2016-02-17T10:28:37Z | |
dc.date.issued | 2015 | |
dc.identifier.citation | Паламар О.М. Врахування сучасних тенденцій інформатизації освіти в роботі тифлопедагога // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України. – К. : Видавництво «Фенікс», 2015. - Том 10. – Випуск 27. – С. 403 - 415. | uk_UA |
dc.identifier.issn | ISSN 2072-4772 | |
dc.identifier.uri | http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/9352 | |
dc.description.abstract | У статті представлено аналітичний огляд положень сучасної науки відносно питання інформатизації навчання. Розглянуто специфічні особливості інформаційного середовища та інформаційної діяльності суб’єкта навчального процесу. Узагальнено показники інформаційної компетентності в професійній педагогічній діяльності, рівні її розвитку. Виділено ряд потенційних труднощів і недоліків інформаційної діяльності, обумовлених надмірним та недоцільним використанням електронно-комунікаційних засобів у сфері гуманітарної освіти. Описана специфіка застосування інформаційно-комп’ютерних технологій в процесі навчання інвалідів по зору. Визначено професійні уміння, необхідні тифлопедагогу для оптимальної організації інформаційної діяльності осіб з порушеннями зору. | uk_UA |
dc.description.abstract | Учет современных тенденций информатизации образования в работе тифлопедагога. В статье представлен аналитический обзор положений современной науки относительно вопроса информатизации обучения. Рассмотрены специфические особенности информационной среды и информационной деятельности субъекта учебного процесса. Обобщены показатели информационной компетентности в профессиональной педагогической деятельности, уровни ее развития. Выделен ряд потенциальных трудностей и недостатков информационной деятельности, обусловленных чрезмерным и нецелесообразным использованием электронно-коммуникационных средств в сфере гуманитарного образования. Описана специфика использования информационно-компьютерных технологий в процессе обучения инвалидов по зрению. Определены профессиональные умения, необходимые тифлопедагогу для оптимальной организации информационной деятельности лиц с нарушениями зрения. | uk_UA |
dc.description.abstract | Consideration of current trends informatization of education in the typhlopedagogue work. The paper presents an analytical review of the provisions of the modern science regarding the issue of informatization of training. Considered specific features of the information environment and information activities of the subject of the educational process. Summarizes the performance of information competence in professional pedagogical activity and levels of its development. Identified a number of potential difficulties and shortcomings of information activities caused by the excessive and inappropriate use of electronic means of communication in the field of humanities. Provides information about the phenomenon clip thinking, manifested in active Internet users. The author emphasizes the need for accounting of the organization of cognitive activities of human capabilities with respect to perception and information processing, as well as mental patterns. Described the specificity of the use of information and computer technology in teaching the visually impaired. Defined professional skills necessary for the teacher of visually impaired children for optimum organization of information activities of the visually impaired. | uk_UA |
dc.language.iso | uk | uk_UA |
dc.publisher | Видавництво «Фенікс» | uk_UA |
dc.subject | тифлопедагог | uk_UA |
dc.subject | інформатизація навчання | uk_UA |
dc.subject | інформаційна компетентність | uk_UA |
dc.subject | кліпове мислення | uk_UA |
dc.subject | технічні засоби навчання | uk_UA |
dc.subject | адаптивні технічні засоби | uk_UA |
dc.subject | the teacher of visually impaired children (typhlopedagogue) | uk_UA |
dc.subject | informatization of education | uk_UA |
dc.subject | information competence | uk_UA |
dc.subject | clip thinking | uk_UA |
dc.subject | adaptive technical means | uk_UA |
dc.subject.classification | 378.091.12:376-056.262-051:159.9 | uk_UA |
dc.title | Врахування сучасних тенденцій інформатизації освіти в роботі тифлопедагога | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |