Стаття присвячена науковому аналізу сучасних трансформацій
університету в контексті глобалізації.
Методологічна база дослідження визначається підходом, який спирається
на принципи об’єктивності та цілісності. Зокрема, в роботі застосовано:
метод історизму та герменевтики; діалектичний метод; метод системного
аналізу; порівняльний метод.
Показано, яким чином навчальні заклади стикаються з викликами
новітньої капіталістичної системи. Розведено поняття знання як цінності та
інформаційного знання. Ядро цих процесів лежить в основі науково–технічної
революції, після якої звужується фундаментальний проміжок між науковим
відкриттям та виготовленням техніки. На основі наукового досвіду К. Олдса
та С. Робертсон було обґрунтовано феномен екстеріоризації сучасної
університетської системи. На прикладі U’Cite університету Парижу було
показано витоки та ознаки мультикультурного навчального закладу. Розкрито
головні фактори, що зумовлюють глобалізацію ВНЗ, обґрунтовано їх активну
присутність в освітній сфері світової комунікації. Відмежовано три
структурних рівні впровадження інтернаціональних атрибутів в структуру
вищої освіти.
This article is devoted to scientific analysis of modern transformations of the
university in the context of globalization.
Methodological basis of research is defined approach that is based on the
principles of objectivity and integrity. In particular, the paper used, the method of
historicism and hermeneutics; dialectical method; method of system analysis;
comparative method. It is shown how the schools face the challenges of the modern capitalist system.
Divorced concept of knowledge as a value and information knowledge. The core of
these processes is the basis of scientific and technological revolution, after which
narrows the gap between fundamental scientific discoveries and production
techniques. Based on the scientific expertise K.Olds and S.Robertson justified
phenomenon Externalization modern university system. For example U’Cite
University of Paris was shown the origins and characteristics of multicultural
institution. Reveals the main factors that contribute to the globalization of
universities, grounded their active presence in the field of education the world of
communication. Three distinct structural implementation of international level
attributes in the structure of higher education.
Статья посвящена научному анализу современных трансформаций
университета в контексте глобализации.
Методологическая база исследования определяется подходом, который опирается
на принципы объективности и целостности. В частности, в работе применены:
метод историзма и герменевтики; диалектический метод, метод системного
анализа; сравнительный метод.
Показано, каким образом учебные заведения сталкиваются с вызовами
новейшей капиталистической системы. Разведены понятия знания как ценности и
информационного знания. Ядро этих процессов лежит в основе научно-технической
революции, после которой сужается фундаментальный промежуток между научным
открытием и изготовлением техники. На основе научного опыта К. Олдса
и С. Робертсон было обосновано феномен экстериоризации современной
университетской системы. На примере U'Cite университета Парижа было
показано истоки и признаки мультикультурного учебного заведения. Раскрыто
главные факторы, обусловливающие глобализации вузов, обоснованно их активное
присутствие в образовательной сфере мировой коммуникации. Отделены три
структурных уровня внедрения международных атрибутов в структуру
высшего образования.