DSpace at library NPU Dragomanova » Національний педагогічний університет імені М.П. Драгоманова » Факультет менеджменту освіти та науки » Наукові праці Факультету менеджменту освіти та науки »

Please use this identifier to cite or link to this item: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/9288
Title: Провідні вектори інтернаціональних змін в структурі сучасного університету : опозиція культури та виробництва
Authors: Терепищий, Сергій Олександрович
Keywords: університет
знання
інформація
логіка
модель
механізм
інтернаціоналізація
глобалізація
university
knowledge
information
logic
model
mechanism
internationalization
globalization
університет
знания
информация
логика
модель
механизм
интернационализация
глобализация
Issue Date: 2014
Publisher: Видавництво "Гілея"
Citation: Терепищий С. О. Провідні вектори інтернаціональних змін в структурі сучасного університету : опозиція культури та виробництва / С. О. Терепищий // Гілея. Історичні науки. Філософські науки. Політичні науки : Науковий вісник : Зб. наук. праць. – Київ : НПУ імені М. П. Драгоманова, 2015. – Вип. 91 (12). - С. 319-323.
Abstract: Стаття присвячена науковому аналізу сучасних трансформацій університету в контексті глобалізації. Методологічна база дослідження визначається підходом, який спирається на принципи об’єктивності та цілісності. Зокрема, в роботі застосовано: метод історизму та герменевтики; діалектичний метод; метод системного аналізу; порівняльний метод. Показано, яким чином навчальні заклади стикаються з викликами новітньої капіталістичної системи. Розведено поняття знання як цінності та інформаційного знання. Ядро цих процесів лежить в основі науково–технічної революції, після якої звужується фундаментальний проміжок між науковим відкриттям та виготовленням техніки. На основі наукового досвіду К. Олдса та С. Робертсон було обґрунтовано феномен екстеріоризації сучасної університетської системи. На прикладі U’Cite університету Парижу було показано витоки та ознаки мультикультурного навчального закладу. Розкрито головні фактори, що зумовлюють глобалізацію ВНЗ, обґрунтовано їх активну присутність в освітній сфері світової комунікації. Відмежовано три структурних рівні впровадження інтернаціональних атрибутів в структуру вищої освіти.
This article is devoted to scientific analysis of modern transformations of the university in the context of globalization. Methodological basis of research is defined approach that is based on the principles of objectivity and integrity. In particular, the paper used, the method of historicism and hermeneutics; dialectical method; method of system analysis; comparative method. It is shown how the schools face the challenges of the modern capitalist system. Divorced concept of knowledge as a value and information knowledge. The core of these processes is the basis of scientific and technological revolution, after which narrows the gap between fundamental scientific discoveries and production techniques. Based on the scientific expertise K.Olds and S.Robertson justified phenomenon Externalization modern university system. For example U’Cite University of Paris was shown the origins and characteristics of multicultural institution. Reveals the main factors that contribute to the globalization of universities, grounded their active presence in the field of education the world of communication. Three distinct structural implementation of international level attributes in the structure of higher education.
Статья посвящена научному анализу современных трансформаций университета в контексте глобализации. Методологическая база исследования определяется подходом, который опирается на принципы объективности и целостности. В частности, в работе применены: метод историзма и герменевтики; диалектический метод, метод системного анализа; сравнительный метод. Показано, каким образом учебные заведения сталкиваются с вызовами новейшей капиталистической системы. Разведены понятия знания как ценности и информационного знания. Ядро этих процессов лежит в основе научно-технической революции, после которой сужается фундаментальный промежуток между научным открытием и изготовлением техники. На основе научного опыта К. Олдса и С. Робертсон было обосновано феномен экстериоризации современной университетской системы. На примере U'Cite университета Парижа было показано истоки и признаки мультикультурного учебного заведения. Раскрыто главные факторы, обусловливающие глобализации вузов, обоснованно их активное присутствие в образовательной сфере мировой коммуникации. Отделены три структурных уровня внедрения международных атрибутов в структуру высшего образования.
URI: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/9288
ISSN: 2076-1554
Appears in Collections:Наукові праці Факультету менеджменту освіти та науки

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Terepischy.pdf351.91 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.