Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Національна держава та освітні реформи в контексті глобалізаційних викликів

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Терепищий, Сергій Олександрович
dc.date.accessioned 2016-02-04T13:16:01Z
dc.date.available 2016-02-04T13:16:01Z
dc.date.issued 2015
dc.identifier.citation Терепищий С. О. Національна держава та освітні реформи в контексті глобалізаційних викликів / С. О. Терепищий // Гілея. Історичні науки. Філософські науки. Політичні науки : Науковий вісник : Зб. наук. праць. – Київ : НПУ імені М. П. Драгоманова, 2015. – Вип. 93 (2). - С. 283-288. uk_UA
dc.identifier.issn 2076-1554
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/9231
dc.description.abstract Стаття присвячена науковому аналізу відношення національної держави та освіти в умовах процесу глобалізації. Методологічна база дослідження визначається підходом, який спирається на принципи об’єктивності та цілісності. Зокрема, в роботі застосовано: метод історизму та герменевтики; діалектичний метод; метод системного аналізу; порівняльний метод. На сьогоднішній день освіта набуває пріоритетного значення не лише в культурних, але й в економічних питаннях. Причиною цього є виникнення “економіки знань” як ресурсної бази сучасного капіталізму. Базуючись на дослідженнях провідних науковців в галузі освітньої глобалістики, автор статті виділяє головні тенденції та новоутворення на ринку педагогічних послуг. В ході роботи звертається увага на подібні діалектичні відношення “глобального та локального” як структурі освіти, так і в соціальній системі сучасності загалом. uk_UA
dc.description.abstract The article is devoted to scientific analysis related national and state education in the globalization process. Methodological basis of research is defined approach that is based on the principles of objectivity and integrity. In particular, the paper used, the method of historicism and hermeneutics; dialectical method; method of system analysis; comparative method. Today, education is a priority not only as cultural but also as economic issue. The reason for this is the emergence of a “knowledge economy” as a resource base of modern capitalism. Based on the research of leading scientists in the field of education and globalization, the author identifies the key trends in the market of educational services. The course is drawing attention to dialectical relationship between “global and local” as the structure of education and in the social system of modernity in general. uk_UA
dc.language.iso uk uk_UA
dc.publisher Видавництво "Гілея" uk_UA
dc.subject національна держава uk_UA
dc.subject глобалізація uk_UA
dc.subject уніфікація uk_UA
dc.subject експорт освітніх послуг uk_UA
dc.subject освітня реформа uk_UA
dc.subject освітня політика uk_UA
dc.subject national state uk_UA
dc.subject globalization uk_UA
dc.subject unification uk_UA
dc.subject export of education services uk_UA
dc.subject education reform uk_UA
dc.subject educational policy uk_UA
dc.subject.classification 37.013.73 uk_UA
dc.title Національна держава та освітні реформи в контексті глобалізаційних викликів uk_UA
dc.type Article uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу