Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Діагностика сформованості іншомовної професійно-комунікативної компетентності

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Вікторова, Л. В. uk_UA
dc.date.accessioned 2016-01-18T11:24:26Z
dc.date.available 2016-01-18T11:24:26Z
dc.date.issued 2013 uk_UA
dc.identifier.citation Вікторова Л. В. Діагностика сформованості іншомовної професійно-комунікативної компетентності / Л. В. Вікторова // Наукові записки Національного педагогічного університету ім. М. П. Драгоманова. Серія: Педагогічні та історичні науки / Нац. пед. ун-т ім. М.П. Драгоманова. - К. : Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова, 2013. - Вип. 113. - C. 35-43. ru_RU
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/9098
dc.description.abstract У статті висвітлено проблему розробки методичного інструментарію для оцінювання іншомовної професійно-комунікативної компетентності випускників ВНЗ України. У результаті теоретичного пошуку встановлено, що діагностику сформованості іншомовної професійно-комунікативної компетентності студентів варто проводити за допомогою критеріїв, як кількісної величини, що визначає якісні характеристики процесу формування досліджуваної компетентності. Розглянуто основні принципи та вимоги до використання критеріїв. Охарактеризовано відповідні критерії (когнітивно-комункативний, мотиваційний, операційно-діяльнісний). Зазначено, що запропоновані критерії відповідають такому випадку багатокритеріального підходу, коли процес оцінюється поетапно, в динаміці, і на кожному етапі вводиться самостійний критерій або його показник.
dc.description.abstract В статье освещена проблема разработки методического инструментария для оценки иноязычной профессионально-коммуникативной компетентности выпускников вузов Украины. В результате теоретического поиска установлено, что диагностику иноязычной профессионально-коммуникативной компетентности студентов следует проводить с помощью критериев, как количественной величины, определяет качественные характеристики процесса формирования исследуемой компетентности. Рассмотрены основные принципы и требования к использованию критериев. Охарактеризованы соответствующие критерии (когнитивно-комуникативный, мотивационный, операционно-деятельностный). Отмечено, что предложенные критерии соответствуют в таком случае многокритериальному подходу, когда процесс оценивается поэтапно, в динамике и на каждом этапе вводится самостоятельный критерий или его показатель.
dc.description.abstract The problem of estimation forming communicative competence of students of higher educational establishments students of non-philological specialities. The criteria of estimation and their description are certain on separate indexes.
dc.language.iso uk ru_RU
dc.publisher Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова ru_RU
dc.subject іншомовна професійно-комунікативна компетентність
dc.subject процес формування
dc.subject оцінювання
dc.subject иноязычная профессионально-коммуникативная компетентность
dc.subject процесс формирования
dc.subject оценка
dc.subject communicative competence
dc.subject process of generating
dc.subject assessment
dc.subject.classification 378.68:87-057.895
dc.title Діагностика сформованості іншомовної професійно-комунікативної компетентності ru_RU
dc.type Article ru_RU


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу