У статті висвітлено проблему розробки методичного інструментарію для оцінювання іншомовної професійно-комунікативної компетентності випускників ВНЗ України. У результаті теоретичного пошуку встановлено, що діагностику сформованості іншомовної професійно-комунікативної компетентності студентів варто проводити за допомогою критеріїв, як кількісної величини, що визначає якісні характеристики процесу формування досліджуваної компетентності. Розглянуто основні принципи та вимоги до використання критеріїв. Охарактеризовано відповідні критерії (когнітивно-комункативний, мотиваційний, операційно-діяльнісний). Зазначено, що запропоновані критерії відповідають такому випадку багатокритеріального підходу, коли процес оцінюється поетапно, в динаміці, і на кожному етапі вводиться самостійний критерій або його показник.
В статье освещена проблема разработки методического инструментария для оценки иноязычной профессионально-коммуникативной компетентности выпускников вузов Украины. В результате теоретического поиска установлено, что диагностику иноязычной профессионально-коммуникативной компетентности студентов следует проводить с помощью критериев, как количественной величины, определяет качественные характеристики процесса формирования исследуемой компетентности. Рассмотрены основные принципы и требования к использованию критериев. Охарактеризованы соответствующие критерии (когнитивно-комуникативный, мотивационный, операционно-деятельностный). Отмечено, что предложенные критерии соответствуют в таком случае многокритериальному подходу, когда процесс оценивается поэтапно, в динамике и на каждом этапе вводится самостоятельный критерий или его показатель.
The problem of estimation forming communicative competence of students of higher educational establishments students of non-philological specialities. The criteria of estimation and their description are certain on separate indexes.