У статті досліджується проблема підготовки майбутніх учителів до організації та проведення самостійної роботи учнів з біології. Розкрито змістову складову теоретичної підготовки студентів до досліджуваної діяльності: базові поняття, умови, показники ефективності. Запропоновано методику, яка передбачає систематичне виконання спеціальних завдань з методики навчання біології (на заняттях та в позааудиторний час).
В статье исследуется проблема подготовки будущих учителей биологии к организации и проведению самостоятельной работы учащихся. Раскрыта содержательная составляющая теоретической подготовки студентов к исследуемой деятельности: базовые понятия, условия, показатели эффективности. Предложена методика, предусматривающая систематическое выполнение специальных заданий по методике преподавания биологии (на занятиях и в внеаудиторное время).
The article examines the problem of training future teachers of biology to organize and conduct of the pupils’ self-study work. Determined informative component of the theoretical training of students to this activity: basic concepts, terms, performance. Proposed a method for formation of students’ readiness: it is a systematic execution of specific tasks on methods of teaching biology (in the classroom and in extracurricular time).