DSpace at library NPU Dragomanova » Наукові записки » Випуск 113 »

Please use this identifier to cite or link to this item: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/9092
Title: Самостійна робота учнів як елемент методичної підготовки вчителя біології
Authors: Цуруль, О.А.
Keywords: методика навчання біології
методична підготовка
самостійна робота учнів
завдання
методика обучения биологии
методическая подготовка
самостоятельная работа учащихся
задание
methodology of training of biology
methodological training
pupils’ self-study work
task
Issue Date: 2013
Publisher: Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова
Citation: Цуруль О.А. Самостійна робота учнів як елемент методичної підготовки вчителя біології / О. А. Цуруль // Наукові записки Національного педагогічного університету ім. М. П. Драгоманова. Серія: Педагогічні та історичні науки / Нац. пед. ун-т ім. М.П. Драгоманова. - К. : Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова, 2013. - Вип. 113. - C. 200-210.
Abstract: У статті досліджується проблема підготовки майбутніх учителів до організації та проведення самостійної роботи учнів з біології. Розкрито змістову складову теоретичної підготовки студентів до досліджуваної діяльності: базові поняття, умови, показники ефективності. Запропоновано методику, яка передбачає систематичне виконання спеціальних завдань з методики навчання біології (на заняттях та в позааудиторний час).
В статье исследуется проблема подготовки будущих учителей биологии к организации и проведению самостоятельной работы учащихся. Раскрыта содержательная составляющая теоретической подготовки студентов к исследуемой деятельности: базовые понятия, условия, показатели эффективности. Предложена методика, предусматривающая систематическое выполнение специальных заданий по методике преподавания биологии (на занятиях и в внеаудиторное время).
The article examines the problem of training future teachers of biology to organize and conduct of the pupils’ self-study work. Determined informative component of the theoretical training of students to this activity: basic concepts, terms, performance. Proposed a method for formation of students’ readiness: it is a systematic execution of specific tasks on methods of teaching biology (in the classroom and in extracurricular time).
URI: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/9092
Appears in Collections:Випуск 113

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
TSURUL’.pdf289.84 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.