У статті розкрито зміст поняття “системний розвиток освітнього закладу” та на прикладі Хортицького центру охарактеризовано напрямки системного розвитку навчально-реабілітаційного закладу, діяльність якого ґрунтується на концептуальних засадах педагогіки життєтворчості. Висвітлено значення модернізації реабілітаційного процесу, управління та моніторингу в контексті системного розвитку Хортицького національного навчально-реабілітаційного багатопрофільного центру.
В статье раскрыто содержание понятия “системное развитие образовательного учреждения” и на примере Хортицкого центра охарактеризованы направления системного развития учебно-реабилитационного заведения, деятельность которого основывается на концептуальных положениях педагогики жизнетворчества. Показано значение модернизации реабилитационного процесса, управления и мониторинга в контексте системного развития Хортицкого национального учебно-реабилитационного многопрофильного центра.
The article reveals the content of the term “system development of educational institution”; the author of the article describes the direction of system development of training and rehabilitation institutions (describing as the example Khortitsky center), that bases its work on the conceptual clauses of Life-creation pedagogy. The article reveals the value of modernization of the rehabilitation process, management and monitoring in the context of a system development of Khortitsky national education and rehabilitation multispecialised center.