Стаття присвячена розробці єдиного поняття здорового способу життя як необхідної
умови успішної діяльності педагогів середньої школи у вихованні, розвитку і формуванні
здорової нації. На основі аналізу різних наукових джерел вибудований логічний взаємозв’язок
понять “здоров’я” та“здоровий спосіб життя”, виділені ознаки і сконструйована
оптимальна дефініція
Данная статья посвящена разработке единого понятия здорового образа жизни как
необходимого условия успешной деятельности педагогов средней школы в воспитании,
развитии и формировании здоровой нации. На основе анализа различных научных источников
выстроена логическая взаимосвязь понятий “здоровье” и “здоровый образ жизни”, выделены
признаки и сконструирована оптимальная дефиниция
This article is dedicated to the development of a unified concept of a healthy lifestyle as a
prerequisite for the success of high school teachers in the education, development and formation of
health of the nation. Based on the analysis of various scientific sources the logical interaction terms
“health” and “healthy lifestyle” was built, features were defined and optimal definition was designed