У статті обґрунтовано актуальність активізації навчально-пізнавальної діяльності та
стимулювання самостійної роботи майбутніх викладачів вищої школи у процесі професійної
підготовки. Розкрито сутність понять“активність”, “пізнавальна активність”,
“самостійна пізнавальна діяльність”, їх змістовий зв’язок. Проаналізовано досвід активізації
навчально-пізнавальної діяльності майбутніх викладачів вищої школи на прикладі Університету
менеджменту освіти НАПН України
В статье обоснована актуальность активизации учебно-познавательной деятельности и
стимулирования самостоятельной работы будущих преподавателей высшей школы в процессе
профессиональной подготовки. Раскрыты сущность понятий“активность”, “познавательная
активность”, “самостоятельная познавательная деятельность”, их смысловая связь.
Проанализирован опыт активизации учебно-познавательной деятельности будущих
преподавателей высшей школы на примере Университета менеджмента образования АПН
Украины
The relevance of enhancing learning and cognitive activity and self-work stimulation for training
future high school teachers considered in the article. The essence of the concepts of activity, cognitive
activity, self-cognitive activities, their conceptual connection are disclosed. The experience of
enhanced learning and cognitive activity of the future high school teachers on the example of the
University of Education Management Sciences of Ukraine is analyzed