DSpace at library NPU Dragomanova » Наукові записки » Випуск 108 »

Please use this identifier to cite or link to this item: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/9008
Title: Активізація самостійної навчально-пізнавальної діяльності майбутніх викладачів вищої школи у процесі професійної підготовки
Authors: Драч, І. І.
Keywords: активність
пізнавальна активність
самостійна діяльність
мотиви
потреби
пізнавальний інтерес
навчально-пізнавальна діяльність
активность
познавательная активность
самостоятельная деятельность
мотивы
потребности
познавательный интерес
учебно-познавательная деятельность
activity
cognitive activity
independent activity
motives
needs
cognitive interest
educational and cognitive activity
Issue Date: 2012
Publisher: Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова
Citation: Драч І. І. Активізація самостійної навчально-пізнавальної діяльності майбутніх викладачів вищої школи у процесі професійної підготовки / І. І. Драч // Наукові записки Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія: Педагогічні та історичні науки : [зб. наук. статей] / М-во освіти і науки, молоді та спорту України, Нац. пед. ун-т ім. М.П. Драгоманова. - К. : Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова, 2012. - Вип. 108. - C. 41-50.
Abstract: У статті обґрунтовано актуальність активізації навчально-пізнавальної діяльності та стимулювання самостійної роботи майбутніх викладачів вищої школи у процесі професійної підготовки. Розкрито сутність понять“активність”, “пізнавальна активність”, “самостійна пізнавальна діяльність”, їх змістовий зв’язок. Проаналізовано досвід активізації навчально-пізнавальної діяльності майбутніх викладачів вищої школи на прикладі Університету менеджменту освіти НАПН України
В статье обоснована актуальность активизации учебно-познавательной деятельности и стимулирования самостоятельной работы будущих преподавателей высшей школы в процессе профессиональной подготовки. Раскрыты сущность понятий“активность”, “познавательная активность”, “самостоятельная познавательная деятельность”, их смысловая связь. Проанализирован опыт активизации учебно-познавательной деятельности будущих преподавателей высшей школы на примере Университета менеджмента образования АПН Украины
The relevance of enhancing learning and cognitive activity and self-work stimulation for training future high school teachers considered in the article. The essence of the concepts of activity, cognitive activity, self-cognitive activities, their conceptual connection are disclosed. The experience of enhanced learning and cognitive activity of the future high school teachers on the example of the University of Education Management Sciences of Ukraine is analyzed
URI: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/9008
Appears in Collections:Випуск 108

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Drach.pdf206.26 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.