В статті презентований аналіз специфіки розвитку віри як інтегрального особистісного утворення в дітей молодшого шкільного та підліткового віку. Відзначається зв'язок динаміки розвитку віри з показниками психічного розвитку (новоутвореннями, провідними видами діяльності), характерних для кожного вікового періоду. Розглядається розвиток структурних компонентів віри дитини у молодшому шкільному та підлітковому віці (когнітивного, емоційного, ціннісно-мотиваційного, поведінкового) та видів віри (віри в себе, в іншого, в соціальні цінності, духовно-релігійної, містичної).
The article analyzes the question of the faith development specificity as an integral personal formation at primary school age and juvenile children. It notes the relationship of the faith dynamics development with the indices of mental development (tumors, leading activities), specific to each age period . The article gives full attention to the development of faith structural components of childs personality at primary school age and juvenile (cognitive, emotional, value-motivational, behavioral) and kinds of faith ( belief in onerself, in others, social values, spiritual- religious and mystical).
В статье проанализирован вопрос специфики развития веры как интегрального личностного образования у детей младшего школьного и подросткового возраста. Отмечается связь динамики развития веры с показателями психического развития (новообразованиями, ведущими видами деятельности), характерными для каждого возрастного периода. Рассматривается развитие структурных компонентов веры ребенка младшего школьного и подросткового возраста (когнитивного, эмоционального, ценностно-мотивационного, поведенческого) и видов веры (веры в себя, в других, социальные ценности, духовно-религиозной и мистической).