Стаття розкриває особливості інструментального виконавства майбутніх учителів
музики у процесі практичної музично-педагогічної діяльності. Визначені особливості цього
процесу як на індивідуальних інструментальних заняттях, так і у колективному музикуванні.
Теоретико-методичний аналіз інструментальної підготовки студентів інститутів мистецтв
та музично-педагогічних факультетів педагогічних університетів базується на музикознавчих,
музично-педагогічних та психолого-типологічних підходах до цього феномена. Підкреслено, що
специфічною особливістю інструментальної підготовки майбутніх учителів музики до
продуктивної роботи є досягнення ними єдності емоційного і раціонального, що є характерною
вимогою для музичного навчання загалом. Розглянуто особливості інструментальної підготовки студентів до практичної діяльності з учнями на прикладі керівництва навчальним оркестровим колективом
Статья раскрывает особенности инструментального исполнительства будущих учителей музыки в процессе практической музыкально-педагогической деятельности.
Определены особенности этого процесса как на индивидуальных инструментальных занятиях,
так и в коллективном музицировании. Теоретико-методический анализ инструментальной
подготовки студентов институтов искусств и музыкально-педагогических факультетов
педагогически университетов базируется на искусствоведческих, музыкально-педагогических и
психолого-типологических подходах к этому феномену. Подчеркнуто, что специфической
особенностью инструментальной подготовки будущих учителей музыки к продуктивной
работе являются достижения единства эмоционального и рационального, что, в общем,
является характерной особенностью для музыкального обучения. Рассмотрено особенности
инструментальной подготовки студентов к практической деятельности с учащимися на
примере руководства учебным оркестровым коллективом
The article reveals the features of instrumentalperformance of future music teachers in the
practice music and educational activities. The featuresof this process as the individual instrumental
lessons and in collective music-making. Theoretical and methodological analysis of preparation of
students of institutions of arts, music and teaching faculties of pedagogical universities based on
musicological, music educational, psychological and typological approaches to this phenomenon. It is
emphasized that the specific feature of musical training future teachers to be productive is to achieve
unity of their emotional and rational, which is a typical requirement for music education in general.
The features of preparation of students for practice with the students the example of leadership training
orchestral group