Короткий опис(реферат):
В статті розкривається сутність підготовки майбутніх учителів школи першого ступеня до роботи з батьками в поліетнічному середовищі. Виділено та обгрунтовано функціональні компоненти підготовки майбутніх учителів школи першого ступеня до роботи з батьками в поліетнічному середовищі, а саме: когнітивний
(моральні уявлення, психолого-педагогічні знання); емоційно-
мотиваційний (потреби, мотиви, емоції, почуття); регулятивний
(оцінювання, переконання, цінності, конкретний образ реалізації помислів
і почуттів, ступінь їх упровадження в повсякденну норму культури
поведінки, норми моралі); діяльнісно-практичний (уміння, навички,
звички, дії, вчинки, поведінка); саморегулятивний (готовність
особистості до самопізнання, самовиховання, самовдосконалення,
самооцінки, саморегуляції поведінки).
Суть розробки, основні результати:
Процес підготовки вчителя до роботи з батьками молодших школярів у поліетнічному середовищі потребує визначення, наукового обґрунтування психолого-педагогічних умов, що впливають на підвищення ефективності виховного процесу в сім’ї і школі першого ступеня з виховання гармонійних взаємин батьків і дітей молодшого шкільного віку