Розглядається теорія дидактичного утилітаризму висвітлені у працях Дж.Дьюї, Г.Кершенштайнера, В. Кілпатрика та ін., що значно вплинула не тільки на зміст освіти у навчальних закладах, зокрема в США, а й на організацію навчального процесу у сучасній вищій школі.
The theory of instrumentalism (related to pragmatism). covered in didactic works by John Dewey, Georg Michael Kerschensteiner, William Heard Kilpatrick et al. are considered. They had a profound impact on progressive education, rejected authoritarian teaching methods, Dewey’s educational theories were permeated by his primary ethical value of democracy. John Dewey was father of the experiential education movement.
Рассматривается теория дидактического утилитаризма освещены в работах Дж. Дьюи, Г.Кершенштайнера, В. Килпатрика и др., что значительно повлияла не только на содержание образования в учебных заведениях, в частности в США, но и на организацию учебного процесса в современной высшей школе.