Публікація:
Теоретико-методологічні засади дослідження особистісного розвитку дитини в контексті духовно-релігійного виховання

Вантажиться...
Ескіз

Дата

Автори

Вус, В. І.

Назва журналу

ISSN журналу

Назва тому

Видавець

Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова

Дослідницькі проекти

Організаційні одиниці

Випуск журналу

Анотація

У статті розглядаються основні психолого-педагогічні моделі здійснення формувального впливу на духовну сферу дитини. Особлива увага приділяється теоретико-методологічним засадам православної психології. Визначаються основні критерії дослідження духовно- релігійного розвитку дитини.
В статье рассматриваются основные психолого-педагогические модели осуществления формирующего воздействия на духовную сферу ребенка. Особое внимание уделяется теоретико-методологическим основам православной психологии. Определяются основные критерии исследования духовно-религиозного развития ребенка.
This paper discusses the main psychological and pedagogical models implement formative influence on the spiritual sphere of the child. Special attention is given to the theoretical and methodological foundations of orthodox psychology. The basic criteria of investigations of spiritual and religious development are defined in it.

Опис

Ключові слова

релігійне виховання, духовно-моральні цінності, духовність, духовность, религиозное воспитание, духовно-нравственные ценности, spirituality, religious education, spiritual and moral values

Бібліографічний опис

Вус В. І. Теоретико-методологічні засади дослідження особистісного розвитку дитини в контексті духовно-релігійного виховання / В. І. Вус // Наукові записки. Серія: Педагогічні та історичні науки / М-во освіти і науки України, Нац. пед. ун-т ім. М.П. Драгоманова. - К. : Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова, 2014. - Вип. 116. - C. 53-58.

Зібрання

Endorsement

Review

Supplemented By

Referenced By